اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مناطق کوهستانی جابان صورت گرفت

کشف 300 رأس احشام سرقتی در ورامین

خبرگزاری فارس: 300 رأس احشام سرقتی از ورامین در مناطق کوهستانی جابان کشف شد.

کشف 300 رأس احشام سرقتی در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری باند سارقان مسلح و کشف 300 رأس احشام مسروقه در مناطق کوهستانی کلانتری جابان خبر داد و گفت: به‌دنبال تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه تعدادی از احشام بلاصاحب باعث تخریب و خسارت به مراتع کشاورزی شده است، بلافاصله ماموران پاسگاه جابان به محل اعزام شدند.

فرهاد قدسی اظهار داشت: با حضور مأموران 300 راس احشام از مراتع کشاورزان جمع‌آوری و طی جست‌وجو در اطراف محل فرد مشکوکی که در حال فرار بود دستگیر و به پاسگاه انتظامی منتقل شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجوئی‌ها به جرم خود اعتراف و اعلام داشت، احشام را از قرچک ورامین به سرقت برده و مالکان احشام را نمی‌شناسد، که در این ارتباط مأموران با استعلام از یگان‌های انتظامی منطقه یاد شده، دو مالباخته را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی سارق توسط مالباختگان ادامه داد: با اظهارات به‌دست آمده از شاکیان مشخص شد تعدادی از افراد مسلح شبانه وارد محل نگهداری دام‌های این افراد شده و ضمن ضرب و شتم با بستن دست و پای آنان، 300 رأس از احشام را به‌ وسیله سه دستگاه خودرو به سرقت برده‌اند.

قدسی بیان داشت: با توجه به کشف احشام و دستگیری یکی از سارقان در منطقه جابان، با احتمال حضور سایر متهمان در سطح حوزه، تیم‌های گشت انتظامی اقدام به گشت‌زنی کرده که در محور خروجی به یک‌ دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین مظنون شده و در عملیاتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و هر دو متهم به نامهای «فرهاد و جواد» اهل کهنوج را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان تاکید کرد: پس از انتقال متهمان به پاسگاه و شناسایی آنان توسط شاکیان، سارقان به جرم خود اعتراف کردند.

بر پایه این گزارش، ارزش تقریبی احشام کشف شده بالغ بر یک میلیارد ریال است.

گفتنی است، جهت تحقیقات و پیگیری بیشتر، پرونده به‌همراه متهمان تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول