اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب کودکان و دانش‌آموزان در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در هفته دوم مهرماه سال‌جاری در اردبیل خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب کودکان و دانش‌آموزان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌‌‌آباد اظهار داشت: در این نمایشگاه سعی خواهد شد تا از مشارکت ناشران مهم استان و کشور در راستای ارائه کتب، نرم‌افزارها، وسایل کمک آموزشی و فرهنگی و مذهبی جدید استفاده شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که با مشارکت ادارات ارشاد و آموزش و پرورش و مهدهای کودک و مدارس ابتدایی برگزار می‌شود برنامه‌‌ها و کارگاه‌های آموزشی و هنری مانند قصه‌گویی و نقاشی نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به بازدیدهای خود و مقایسه کتابخانه‌های عمومی کشور با کتابخانه‌های عمومی برخی کشورهای همسایه ابراز داشت: تفاوت در کمیت و کیفیت کتابخانه‌های کشورمان با کشورهای همسایه به خصوص روسیه در گذشته بسیار بارز بود اما بحمداللّه هم‌اینک این فاصله بسیار کمتر شده که امیدواریم با همت مسئولان و کتابداران بتوانیم به استانداردهای روز دنیا نزدیک‌تر شویم.

حبیب برومند رشد علمی کشور را با توسعه کتابخانه‌ها و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه مرتبط دانست و افزود: از مسئولان امر انتظار داریم رؤس برنامه‌ها و مشکلات کتابخانه‌ها را به نمایندگان ارائه کنند تا تلاش‌های خود را در اخذ اعتبارات و حل مشکلات به کار ببندیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه، به پاس خدمات و تلاش‌های شایسته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد، لوح سپاسی از طرف فرماندار و نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس به وی اهدا شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول