اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بروجن:

بروجن 110 هکتار بافت فرسوده دارد

خبرگزاری فارس: شهردار بروجن گفت: در حال حاضر افزون بر 110 هکتار مساحت بافت فرسوده در این شهر شناسایی شده است.

بروجن 110 هکتار بافت فرسوده دارد

محمدعلی شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به برنامه‎های در دست اجر در این شهر اظهار داشت: احداث بلوار دسترسی به شهرک فاطمه و میدان هواشناسی از پروژه‌های مهمی است که در این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این پروژه به‌منظور تسهیل ارتباط و دسترسی ساکنان شهرک فاطمیه با مرکز شهر از اواخر سال 88 با آزادسازی املاک واقع در مسیر در دستور کار قرار گرفت.

شفیع‌زاده با اشاره به آغاز عملیات خاکبرداری این پروژه، گفت: در سال‌جاری عملیات خاکبرداری و خاک‌ریزی این معبر با حجم 20 هزار متر مکعب و احداث یک پل به طول 49 متر و عرض پنج متر آغاز شده است.

شهردار بروجن ادامه داد: در سال آینده نیز عملیات خاکریزی، زیرسازی، آماده‎سازی بستر، جدول‌گذاری و آسفالت بلوار به طول 600 متر و عرض 36 متر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به احداث میدان مقابل هواشناسی این شهر، گفت: این میدان با شعاع داخلی 25 متر و شعاع خارجی 46 متر در تقاطع بلوار شهدا و بلوار جنب هواشناسی برای تکمیل پروژه اجرا می‎شود.

شفیع‌زاده ساماندهی صنایع نیمه مزاحم در این شهر را از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرداری برشمرد و بیان کرد: احداث شهرک فن‌آوران که به‌منظور ساماندهی مشاغل نیمه مزاحم و خروج صنایع کارگاهی از سطح شهر طراحی شده، در زمینی به مساحت 60 هکتار در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرداری، گفت: جدول‌کاری معابر به طول 2 هزار و 800 متر، انتقال شبکه گازرسانی به طول 600 متر، زیرسازی و آسفالت معابر به طول 3 هزار متر مربع، تکمیل معابر صادقیه از دیگر این پروژه‌ها محسوب می‌‎شود.

شفیع‌زاده ادامه داد: احداث پایانه مسافربری سیاسرد، احداث مجتمع تجاری میدان انقلاب، طرح اصلاح هندسی تقاطع‌ها و معابر شهری، تعمیرات نماسازی ساختمان، پروژه دیوارسازی مسیل غربی شهر، آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز شهری، زیباسازی شهر، احداث آبنمای پارک‌ها و میادین، لوله‌کشی و جداسازی آب فضای سبز از آب شرب از دیگر این پروژه‌ها به شمار می‎رود.

شهردار بروجن بازسازی بافت فرسوده شهری را مورد تأکید قرار داد و گفت: در حال حاضر مساحت بافت فرسوده این شهر افزون بر 110 هکتار است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول