اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

حضور سران غیرمتعهدها در ایران نشان از صدور انقلاب اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سران کشورهای غیرمتعهد در ایران نشان از صدور انقلاب اسلامی و ایستادگی این ملت در برابر استکبار دارد.

حضور سران غیرمتعهدها در ایران نشان از صدور انقلاب اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در یادواره 13 شهید دولت در این شهرستان اظهار داشت: خانواده معظم شهدا با اهدای بهترین فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب در راستای حفظ آرمان‌های اسلامی گام برداشتند.

وی افزود: ملت ایران با حضور خود در صحنه‌های مختلف طی 33 سال پس از انقلاب اسلامی راه امام و شهدا را با استقامت و پایداری ادامه داده‌اند.

عارفی تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش خانواده ایثارگران توانسته است به قدرتی جهانی تبدیل شود و در دنیا حرف اول را بزند.

وی ابراز داشت: همچنین ملت ایران با جانفشانی فرزندان خود در راه ارزش‌های اسلامی به بهترین الگو برای ملت‌های دنیا تبدیل شده‌اند.

عارفی عنوان کرد: حضور سران کشورهای غیرمتعهد در ایران نشان از صدور انقلاب اسلامی و ایستادگی این ملت در برابر استکبار دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرانیان با پشتیبانی از ولایت فقیه و وحدت و همدلی، همگام با مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های بزرگی در دنیا برداشته‌اند.

عارفی با اشاره به اینکه خدمات این نظام در سطح کشور بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: کارهای عمرانی و خدماتی صورت گرفته با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل قیاس نیست.

وی اذعان داشت: همه این اقدامات به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و کار و تلاش مسئولان انجام شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول