اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

شیراز تا پایان حضور میهمانان ‌اجلاس در استان فارس در آماده‌باش ‌است

خبرگزاری فارس: شهرداری شیراز‌ گفت: شیراز تا پایان حضور میهمانان ‌اجلاس در استان فارس در آماده‌باش ‌است.

شیراز تا پایان حضور میهمانان ‌اجلاس در استان فارس در آماده‌باش ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهردار شیراز، علیرضا پاک فطرت، درجمع مدیران شهرداری و شهرداران مناطق شیراز اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، امروز به لحاظ اقتصادی و سیاسی کشور ما را زیر فشار قرار داده تا به این وسیله مردم و مسئولان را تسلیم خواسته‌های خود کند.

وی برگزاری این اجلاس در شرایطی که غرب به دنبال به انزوا کشاندن ایران و ترویج ایران‌هراسی است را یک موفقیت بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی دانست و با تأکید بر اینکه این موضوع از نشانه‌ها و الطاف خداوند است، تصریح کرد: به یقین برگزاری هرچه بهتر این اجلاس، بسیاری از تبلیغات سوئی که از سوی غربی‌ها علیه کشور ما انجام شده را خنثی می‌کند.

شهردار شیراز اضافه کرد: جمهوری اسلامی با برگزاری موفق این اجلاس، قدرت و توان خود را به رخ می‌کشد.

وی از شهرداری‌های مناطق نه‌گانه شهر شیراز خواست تا تمام امکانات خود را برای آماده‌سازی هرچه بهتر شهر برای استقبال از شرکت کنندگان در این اجلاس به کار گیرند.

پاک فطرت افزود: به‌یقین تمام میهمانان و خبرنگارانی که برای پوشش این رویداد مهم به ایران آمده‌اند هر یک سفیرانی برای تبلیغ و معرفی کشور و شهر ما هستند.

وی ادامه داد: به سبب اهمیت موضوع، شهرداری شیراز تا پایان حضور میهمانان در شیراز در آماده‌باش کامل است و کارها باید با جدیت و تلاش بیشتر و به صورت شبانه‌روزی پیگیری شود.

وی از سازمان‌های خدمات موتوری، عمران، ترافیک و سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز خواست تا در بحث مرمت آسفالت و خط‌کشی معابر، تکمیل تابلوهای راهنمای شهری، زیباسازی و ساماندهی فضای سبز با جدیت بیشتری عمل کنند.

شهردار شیراز از سازمان قطار شهری و سازمان عمران نیز خواست نسبت به ساماندهی کارگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو و دیگر پروژه‌ها اقدام کنند.

شهردار شیراز همچنین بر ساماندهی و توجه ویژه به تصاویر شهدا و همچنین ساماندهی تابلو فروشگاه‌ها و مغازه‌های اطراف مراکز گردشگری تاکید کرد.

وی از شهرداران خواست تا ضمن توجه به این موارد، روزانه از سطح منطقه خود بازدید و نسبت به رفع نازیبایی‌های شهری اقدام کنند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول