اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

الگوگیری از شهید رجایی در خدمت مردم مایه افتخار مسئولان است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در خدمت مردم مایه افتخار مسئولان است و این شهیدان گرانقدر نقش به سزایی در افشای چهره پلید منافقان داشته‌اند.

الگوگیری از شهید رجایی در خدمت مردم مایه افتخار مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی کاییدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در مسجد جامع این شهر با بیان این که اخلاص در عمل شهیدان والامقام رجایی و باهنر ستودنی است، گفت: برای خدا کارکردن علت موفقیت و ماندگاری دولت شهد رجایی بود و کاری که برای خدا باشد، شکست، خستگی و ناامیدی ندارد.

وی افزود: این دو شهید والامقام مردان بزرگی بودند که عمر کوتاه ولی پربرکت خود را بی‎وقفه و شبانه‎روزی صرف شکوفایی نهال نوپای انقلاب کردند و در این مدت کوتاه منشأ خیر و برکت فراوان در سطح کشور شدند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید با نیت الهی و صادقانه باشد، زیرا شهیدان والامقام رجایی و باهنر از لحاظ زمانی کمترین خدمت را در نظام  جمهوری اسلامی داشتند و اگر امروز نامشان در انقلاب ماندگار شده به خاطر اخلاص و نیت پاکشان در خدمت‌رسانی بوده است.

کاییدی افزود: الگوگیری از شهید رجایی در خدمت مردم مایه افتخار مسئولان است و این شهید گرانقدر نقش به سزایی در افشای چهره پلید منافقان داشت و منافقان کوردل به همین خاطر شهید رجایی و شهید باهنر را به شهادت رساندند.

وی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر پرچم‌داران دولت مکتبی هستند، گفت: اخلاص و خدمت به مردم رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول