اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

اخلاص رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر این بود که جوهره اخلاص و جلب رضای خداوند در زندگی و کار این دو بزرگوار موج می‌زد.

اخلاص رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: از منظر فرهنگ قرآنی، ارزش و اهمیت کار هر کسی به نیت و انگیزه اوست و اگر این فرهنگ وارد پیکره کار و تلاش شود بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، اما اگر نیت و اخلاص در کار نباشد هر چقدر از اهرم‌های تنبیهی و تشویقی استفاده شود وضعیت کار آن گونه که باید سامان نمی‌یابد.

وی به دلیل محبوب ‌بودن شهیدان رجایی و باهنر نزد مردم اشاره کرد و گفت: وقتی انسان زندگی و کار این دو بزرگوار را مرور می‌کند جوهره اخلاص و کار برای خدا و جلب رضایت و خشنودی پروردگار در آنها موج می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اگر سالیان سال هم از شهادت این دو شهید بزرگوار بگذرد همچنان نام و یاد آنها در جامعه باقی خواهد ماند.

اسکندری با مذموم دانستن نگاه کاسب‌کارانه به مقوله کار اظهار کرد: برای به وجود آوردن تغییر در فرهنگ کار باید ابتدا بینش و نگرش را تغییر داد و لازمه تغییر در نگرش، تکیه کردن به اندیشه است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول