اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

آبرسانی به شهرک مسکن مهر نکا عملیاتی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، فرماندار نکا و جمعی از مسئولان، آبرسانی به شهرک مسکن مهر نکا عملیاتی شد.

آبرسانی به شهرک مسکن مهر نکا عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، بعدازظهر امروز در آیین افتتاح آبرسانی به شهرک مسکن مهر نکا گفت: هدف‌گذاری ما در سال‌جاری این است که تا پایان‌سال جاری هیچ شهری در مازندران کمبودی در امور آب نداشته باشد.

محمدتقی حسین زاده افزود: در راستای رفع کمبود آب در شهرها، رفع نواقص در کیفیت آب شهری نیز از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در مازندران 7/8 متر مکعب در ثانیه تولید آب داریم که در همین راستا 2 تا 5/2 متر مکعب در ثانیه کمبود آب داریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بیان داشت: در شهر نکا به دلیل تامین منابع آبی لازم و با توجه به نقطه سر به سری برای جلوگیری از هدر رفت آب و متعادل سازی شهر، شهر را به دو بخش تقسیم کردیم  که یک کیلومتر در حال حاضر اصلاح شده است.

حسین زاده ادامه داد: میزان شبکه آبرسانی در مازندران از 6 هزار و  350 کیلومتر فعلی به طور متوسط یک هزار و 600 کیلومتر فرسوده است که در این راستا باید به صورت جدی وارد شویم.

وی گفت: باید اصلاح شبکه در شکل وسیع‌تری انجام شود و منابع تامین مطمئن‌تری برای آینده تهیه شود که در حاضر با استفاده از چاه زرندین  نکا و روستاهای مسیر پوشش داده می‌شود.

حسین‌زاده افزود:  اجرای خط انتقال آب به طول 3هزار و 500 متر (5/3 کیلومتر) و در داخل شهرک نیز شش کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شد و در مجموع در این رابطه 5 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار نکا نیز در سخنانی یادآور شد: شهرک مسکن مهر نکا دارای یک‌هزار و 680 واحد مسکن مهر است که در این راستا این واحدها در اختیار افراد متوسط جامعه قرار می‌گیرد.

رضا آزادی کناری اضافه کرد: آب و فاضلاب شهری نخستین شرکت زیر ساختی است که افتتاحیه خود را در امور زیر ساختی انجام داده است و برق و گاز نیز در این راستا در حال فعالیت هستند.

وی گفت: مسکن، اشتغال و مسائل اقتصادی از جمله اموری است که دولت برای این مسائل دغدغه فراوان دارد و در همین رابطه نیز در مسکن به نحو احسن وارد شده است و 21 میلیون واحد مسکن مهر دولتی، خود مالکی و تعاونی در دولت نهم و دهم ساخته و یا در دست احداث است.

آزادی افزود:  امیدواریم تا پایان سال جاری مسکن مهر شهرک شهید عباسپور نکا برای سکونت تمام و یا تعدادی از واجدان شرایط مهیا شود.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال نیز  براساس برنامه‌ریزی اعلام شده مقرر شده بود که در نکا برای 4 هزار و 800 نفر اشتغال ایجاد شود که در این راستا موفق عمل کردیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول