اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ازنا:

شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش و ولایتمداری بودند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ازنا گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش و ولایتمداری بودند و شب و روز برای خدمت به خلق خدا ورضایت خدای متعال تلاش می‌کردند.

شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش و ولایتمداری بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ازنا، حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت در ازنا با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: امیدواریم همه دولت‌های ما بتوانند راه این دو شهید را ادامه داده و رفتار و منش آنها را برای حکومت‌داری سرمشق خود قرار دهند.

خاکباز بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر نماد تلاش و و لایتمداری بودند و شب و روز برای خدمت به خلق خدا ورضایت خدای متعال تلاش می‌کردند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر تن به خفت ندادند و سازش در وجود آنان نبود و اهل تسامح و تساهل نبودند و این عوامل باعث شد که به دست عوامل خود فروخته ترور به شهادت برسند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ازنا اظهار داشت: پیشرفت‌ها و شکوفایی امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مدیون خدمات خالصانه شهدایی چون رجایی و باهنر است.

وی در ادامه بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر باوجود عمر مدیریتی اندک، توانستند برای همیشه در اذهان ملت به‌ عنوان خدمتگزار باقی بمانند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان ازنا ماندگاری این افراد را حاصل عزم، اراده، اخلاص و ولایت‌پذیری آنها در کار و خدمت دانست و گفت: آنان در انجام وظیفه خود هیچ‌گاه به چارچوب اداری اکتفا نمی‌کردند و خدمت به مردم از تمام طبقات را وظیفه اصلی خود می‌دانستند.

خاکباز یکی از مشخصه‌ها و مولفه‌های نظام جمهوری اسلامی را مردمی بودن آن دانست و افزود: همین عامل است که علی‌رغم توطئه‌های گوناگون دشمنان نظام، جمهوری اسلامی را همچنان زنده و بالنده نگه داشته است.

وی در ادامه افزود: شهدا می‌گویند، اگر می‌خواهید به عزت و سربلندی برسید مسیر ما را دنبال کنید و مسیر شهدا چیزی جز ولایتمداری، بصیرت افزایی و خدمت به اسلام و مسلمین نیست.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول