اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

رجایی و باهنر بهترین الگو برای خادمان مردم هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: رجایی و باهنر بهترین الگو برای خادمان مردم و نظام اسلامی هستند.

رجایی و باهنر بهترین الگو برای خادمان مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در مرکز شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی میناب با بیان روحیات و ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: دشمنان انقلاب به وسیله ترور، مردان پاک و بی‌نظیری را از مردم ایران گرفتند.

وی با تشریح عمق عبودیت شهید رجایی، اظهار داشت: رجایی با ارتباط خالصانه با خدا توانست درجات بندگی را به نحو شایسته‌ای طی کند.

امام جمعه میناب با بیان برخی رذایل اخلاقی از منظر قرآن کریم، ادامه داد: در قرآن 90 رذیله برای انسان ذکر شده که شهید رجایی با آنها بیگانه بود.

معتمدی‌فر افزود: زندگی شهید رجایی از زمان دستفروشی تا رسیدن به مقام ریاست جمهوری می‌تواند برای هر انسان وارسته‌ای درس باشد چرا که امام امت در این خصوص فرمود "شهید رجایی در زمان رئیس جمهوری نسبت به دوران دستفروشی هیچ تغییری نکرد".

وی با بیان اینکه همه کسانی که در تاریخ ماندگار شدند دارای ویژگی‌های خاصی بودند، بیان کرد: رجایی در خودسازی و عزت نفس بی‌همتا بود.

امام جمعه میناب از هشتم شهریور سالروز شهادت شهید رجایی به عنوان روز تواضع و فروتنی یاد کرد و ابراز داشت: همه مسئولان برای خدمت واقعی به مردم باید راه و منش شهید رجایی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

وی هم‌چنین با بیان فرازهایی از دغدغه‌های امیرمومنان علی (ع) در خصوص خدمت به مردم، گفت: دشمن تمام تلاش خود را صرف این کرده تا مردم را از نظام دور کند که در این راستا نحوه برخورد مسئولان با مردم نقش اساسی دارد.

معتمدی‌فر ضمن بیان این مطلب که تمام توصیه‌های امام علی (ع) به مالک‌اشتر با محور مردم‌داری است، ادامه داد: دشمنان اسلام در طول تاریخ به دنبال جدایی مردم از مرجعیت بودند و اکنون نیز در تلاش هستند تا مردم را با حوزه‌های علمیه و آرمان‌های نظام و انقلاب بیگانه کنند.

وی اظهار داشت :مسئولان باید با مردم صادق باشند و از دادن وعده بی‌اساس پرهیز کنند.

امام جمعه میناب هم‌چنین افزود: مهربانی با مردم، برخورد با حوصله و سعه‌صدر از مواردی است که همواره امیرمومنان به کارگزاران نظام اسلامی توصیه می‌کردند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول