اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق بازرگانی اردبیل:

ابعاد اقتصاد مقاومتی به فعالان اقتصادی تبیین شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل خواستار تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی به فعالان اقتصادی بخش دولتی شد.

ابعاد اقتصاد مقاومتی به فعالان اقتصادی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین وثوقی‌ایرانی ظهر امروز در جلسه کمیته پایش تجارت خارجی استان اردبیل با تاکید بر اینکه مفهوم اقتصادی مقاومتی مفهومی قابل درک برای ملت ماست، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی واقعی یک اقتصاد رونده و پویا است، چنان که مقاومت در حوزه اقتصادی ایران را به مقابله روزافزون با تحریم‌ها سوق می‌دهد.

وی تصریح کرد: واژه اقتصاد مقاومتی بیان می‌کند که فشارها و ضربه‌های اقتصادی از سوی دشمن که به کشور ما اعمال می‌شود باید خنثی شده و راهکارهای مقابله با آن را دریابیم.

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل در ادامه ابراز داشت: در اقتصاد مقاومتی باید توجه جدی به بازارهای هدف در کشورهای دیگر داشت و برای توسعه تجارت خارجی و نیز نفوذ بیشتر در بازارهای بین‌المللی بسترها و تسهیلات لازم فراهم شود.

وثوقی‌ایرانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت: منظور از اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد منفعل نیست بلکه هدف اقتصادی پویا و فعال است.

این مسئول یادآور شد: باید ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی برای فعالان اقتصادی در بخش دولتی و خصوصی تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های اتاق بازرگانی اردبیل در خصوص تجارت خارجی اظهار داشت: در سال‌های اخیر شناسایی بازارهای هدف و توسعه تجارت خارجی همواره به صورت جدی در دستور کار اتاق قرار گرفته و گام‌های موثری نیز در این راستا برداشته شده است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول