اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور امنیت ترافیکی زائران

روشنایی محور بجنورد به بوستان باباامان تأمین شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از تأمین روشنایی محور بجنورد به بوستان باباامان در بخش دوم سفرهای تابستانی زائران و مسافران به این استان خبر داد.

روشنایی محور بجنورد به بوستان باباامان تأمین شد

علی‌اصغر بدیعی‌مقدم، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این محور که از مناطق پر تردد خراسان‌شمالی به شمار می‌رود، روشنایی آن تا تونل بابا امان تأمین شده است.

وی تأمین روشنایی این محور پر تردد را در کاهش سوانح رانندگی بسیار موثر خواند و گفت: با تأمین اعتبار از سوی اداره کل راه و شهرسازی و همکاری شرکت برق، روشنایی این محور ادامه خواهد یافت.

بدیعی مقدم همچنین از برنامه روشنایی باند محور بجنورد به بوستان ملی بش‌قارداش خبر داد و افزود: این اقدام از برنامه‌های کاری این اداره کل بوده که در صورت بضاعت آن را اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آماده سازی زیر گذرهای مسیر بجنورد به فاروج از برنامه‌های مهم این اداره کل به منظور کاهش شمار سوانح است، گفت: هم اکنون 80 درصد از این زیر گذرها به منظور دسترسی اهالی آماده شده است.

قائم مقام مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی در عین حال یکی از مهم‌ترین مسائل در ایجاد سوانح در محورهای ارتباطی این استان را ایجاد مسیرهای آنتنی عنوان کرد و افزود: این اقدام سبب ایجاد تقاطع‌های حادثه ساز شده که راه و شهرسازی با آن مخالف است.

به گزارش فارس، خراسان‌شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق و قطب سیاحتی شمال کشور قرار دارد.

بر اساس آمار رسمی سالانه 15 میلیون زائر و مسافر از این استان تردد می‌کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول