اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف 6 محموله کالای قاچاق در دیر و دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 6 محموله کالای قاچاق در شهرستان‌های دیر و دیلم این استان خبر داد.

کشف 6 محموله کالای قاچاق در دیر و دیلم

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان دیر سه محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان حین کنترل خودروهای در حال عبور به یک دستگاه کامیون مظنون شدند.

عباس‌زاده اضافه کرد: پلیس بلافاصله خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آورده از آن مقدار 16 هزار و 320 کیلو آهن فاقد مجوز کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین پلیس شهرستان دیر در بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلر تعداد 100 کیسه برنج، شکر و آرد فاقد هر گونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

وی بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیر طی یک عملیات دیگر در بازرسی از یک دستگاه تریلر تعداد 575 کیسه برنج خارجی فاقد مجوز گمرکی را کشف و ضبط کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر سه خودرو توقیف و رانندگان به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند، ضمن اینکه ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

 وی در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو تصریح کرد: با تلاش پلیس شهرستان دیر استان بوشهر یک دستگاه خودروی حامل برنج‌های فاقد مجوز شناسایی و طی یک عملیات توقیف شد.

عباس‌زاده افزود: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیر در راستای مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و ارز حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلی به رانندگی "م" مظنون شدند.

وی گفت: پلیس بلافاصله خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی‌های انجام شده از آن تعداد 575 کیسه برنج خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط کرد و تریلی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد، ضمن اینکه ارزش کالای کشف شده بالغ بر 800 میلیون ریال برآورد شده است.

کشف 3 محموله کالای قاچاق در شهرستان دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم نیز از کشف سه محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم عرب‌زاده گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دیلم روز گذشته سه محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی گفت: در حین کنترل خودروهای عبوری از ایست و بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم از یک دستگاه خودروی پژو 405 تعداد 200 قرص نیروزا و 10 عدد قوطی پودر نیروزا کشف و ضبط شد.

عرب‌زاده در ادامه افزود: همچنین پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه پژو تعداد 120 قوطی چای خارجی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم طی یک عملیات دیگر در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان تعدادی لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوزی کشف و به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده بیش از 40 میلیون ریال برآورد شده است اضافه کرد: هر سه خودرو توقیف و رانندگان به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول