اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

یادمان شهدای گمنام مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در خانه ملت گفت: یادمان شهدای گمنام مظلوم واقع شده و متاسفانه از سوی مسئولان توجهی به این مکان نشده است.

یادمان شهدای گمنام مظلوم واقع شده است

احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه موضوع احداث موزه دفاع مقدس یکی از انتظارات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بود اظهار کرد: هر چند این اتفاق با تاخیر آغاز شد، اما خدا را شاکریم این اتفاق در آخرین روز هفته دولت رخ داد.

وی با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله این پارک موزه‌ دفاع مقدس به محلی تبدیل شود که خاطرات، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و شهدا را همیشه در ذهن مردم تداعی کند، تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام مظلوم واقع شده و توجهی از طرف مسئولان به این مکان نشده و باید فضای پیرامونی این منطقه بهسازی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار و شهردار قول‌هایی در راستای رفع مشکلات یادمان شهدای گمنام دادند خاطر نشان کرد: مسئولان وظیفه دارند به این محل رسیدگی کنند و زائران ایرانی و خارجی برای زیارت یادگاران دفاع مقدس به محل مقبره شهدای گمنام مراجعه می‌کنند.

امیرآبادی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پارک جنگلی ثامن الائمه(ع) اظهار کرد: احداث این پارک جنگلی برای مقابله با بادهایی که از سمت شمال شرقی و غرب وارد استان می‌شوند، مفید خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برای عملیات بیابان‌زدایی از ظرفیت بخش خصوصی نیز می‌توان استفاده کرد گفت: احداث پارک جنگلی ثامن الائمه (ع) یکی از اقدامات مؤثری است که در آینده می‌تواند در آب و هوای قم، افزایش سرانه فضای سبز، مقابله با گرد و غبار، تعدیل هوا و استفاده از فضای تفریحی تاثیر خوبی داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محل احداث پارک جنگلی ثامن الائمه (ع) در ورودی جاده قم- گرمسار تصریح کرد: این پروژه به دلیل بهره‌مندی از پساب فاضلاب در این مسیر است و مشکلی در زمینه آبیاری ندارد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول