اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

یادواره شهدای روحانی اردبیل برگزار می‌شود / برپایی نمایشگاه در نگارخانه خطایی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) 22 شهریور ماه یادواره بزرگ شهدای روحانی استان اردبیل در حسینیه ثار‌الله این شهر برگزار می‌شود.

یادواره شهدای روحانی اردبیل برگزار می‌شود / برپایی نمایشگاه در نگارخانه خطایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای روحانی اظهار داشت: در این یادواره عظیم علاوه بر مسئولان کشوری و استانی از آیت‌الله نوری همدانی مرجع عالیقدر عالم تشیع دعوت کردیم تا در این کنگره به یاد ماندنی به ایراد سخن بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: شاید برای اردبیل تا 30 سال آینده دیگر فرصتی برای برگزاری چنین یادواره‌ای پیش نیاید که از این جهت سعی خواهیم کرد این یادواره را به شکوه و عظمت خاص برگزار کنیم.

استاندار اردبیل از دستگاه‌های دخیل در برگزاری این یادواره خواست تا اسناد مالی و تمام هزینه‌کرد خود را در قالب تفاهم‌نامه اعتبارات سال 90 در فرصت باقیمانده مبادله کنند تا در آینده از لحاظ اسناد مشکلی به وجود نیاید.

صابری یادآور شد: بسیاری از اقدامات و تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این یادواره نظیر نصب تندیس شهدای روحانی، المان شهدای روحانی، ساخت فیلم مستند، تهیه کتاب و مقالات انجام شده و شایسته است در فرصت باقیمانده برخی اقدامات باقیمانده نیز به سرعت انجام شود.

این مسئول از میراث فرهنگی خواست تا نگارخانه خطایی را از 20 شهریور ماه تا 30 شهریور و در مرحله دوم از 31 شهریور تا 6 مهر ماه برای برگزاری نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس و همچنین برای برپایی این یادواره در اختیار سپاه استان قرار گیرد.

استاندار اردبیل از علما و روحانیون به عنوان چهره‌های برتر و شاخص در بیداری و راهبری جامعه اشاره کرد و افزود: ما با برگزاری این یادواره در واقع کمترین دین خود را به علما و روحانیون ایثارگر نشان خواهیم داد.

کتاب شهدای روحانی اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تمام مقدمات برگزاری این کنگره انجام شده است، ابراز داشت: دعوتنامه برای حضور میهمانان، تهیه تیزر، پوستر، بنر، نماهنگ و تندیس انجام شده و سپاه استان نیز 100 میلیون تومان برای برگزاری این کنگره هزینه کرده است.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر از قطعی شدن حضور آیت‌الله نوری همدانی در کنگره شهدای روحانی اردبیل خبر داد و تصریح کرد:‌ پیش‌بینی می‌کنیم 3 هزار نفر در این کنگره حضور یابند که در حسینیه ثار‌الله اردبیل فضای لازم تدارک دیده شده و در مورد اسکان آنها امیدواریم دستگاه‌های اجرایی میهمانسراهایشان را در اختیار ما قرار دهند.

وی از شهرداری خواست تابلوهای تبلیغاتی شهر را در ایام برگزاری این یادواره در اختیار سپاه استان قرار دهد تا با تبلیغات محیطی بتواند فضای خوبی را برای برگزاری این یادواره فراهم آورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل همچنین از آماده شدن المان شهدای روحانی در محوطه بقعه شیخ حیدر خبر داد و گفت: در ایام برگزاری این کنگره از کتاب ارزشمند شهدای روحانی استان اردبیل رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول