اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور قوی در لیگ‌های برتر کشور

باشگاه صبا از فوتبالیست‌های باشگاه‌های قم تست می‌گیرد

خبرگزاری فارس: قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم گفت: برای تشکیل تیم‌هایی قوی در لیگ‌های برتر نوجوانان و امید باشگا‌های کشور از بازیکنان شاخص باشگاه‌های قم تست می‌گیریم.

باشگاه صبا از فوتبالیست‌های باشگاه‌های قم تست می‌گیرد

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هدف مهم مجموعه باشگاه صبای قم از فعالیت در آموزش و تشکیل مدارس فوتبال و همچنین حضور در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور سازندگی در فوتبال قم است.

وی اضافه کرد: در تمام برنامه‌های باشگاه برای حضور در رقابت‌های مختلف کشوری بازیکنان بومی در اولویت اصلی باشگاه قرار دارند و به همین خاطر از تمام بازیکنانی که باشگاه‌های مختلف فوتبال قم فعالیت می‌کنند، با موافقت مدیران باشگاه‌ها تست می‌گیریم تا تیم‌های قوی را روانه مسابقات امسال لیگ‌های فوتبال کشور کنیم.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم ادامه داد: باشگاه نگاه خوبی به تیم‌های رده‌های سنی پایه دارد و حمایت خوبی نیز انجام می‌دهد، ضمن اینکه در قم استعدادهای بسیار خوبی داریم و امیدوارم با قدرت به کار خود ادامه ‌دهیم.

وی ابراز داشت: در قم بازیکنان مستعد و توانایی در باشگاه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و بعد از تست‌گیری از بازیکنان غیر بومی، آماده تست‌گیری از فوتبالیست‌های شایسته قمی هستیم تا دو تیم نوجوانان و امید قم با بهترین شرایط در لیگ‌های برتر کشور در این دو رده سنی حضور یابند.

گائینی با اشاره به فعالیت باشگاه صبای قم در تمام رده‌های سنی پایه ابراز کرد: علاوه بر مدرسه فوتبال باشگاه صبا که پرورش دهنده بازیکنان آینده‌دار است، این باشگاه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید نیز تیم‌داری می‌کند.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه صبای قم در پایان از مشخص شدن زمان آغاز تمرینات تیم‌های فوتبال نوجوانان و امید صبای قم برای حضور در فصل جدید لیگ‌های برتر کشور خبر داد و بیان کرد: تمرینات صبای قم برای حضور در لیگ برتر نوجوانان از 15 شهریور آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین تمرینات تیم فوتبال رده سنی امید صبای قم برای حضور در لیگ برتر امید از 12 شهریور آغاز می‌شود و تا آغاز تمرینات، بازیکنان شاخص تیم‌های استانی را ارزیابی می‌کنیم تا از بین آنها بهترین‌ها برای عضویت در صبا انتخاب شوند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول