اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

تحریم‌ها استقامت ایران را چند برابر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: هر تحریمی که علیه ایران صورت گیرد استقامت و ایستادگی ملت ایران را صدچندان خواهد کرد.

تحریم‌ها استقامت ایران را چند برابر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر اظهار داشت: اگر انسان تقوا را سرلوحه خود قرار دهد رستگار خواهد شد و مکر و حیله دشمنان بر او اثری نخواهد داشت.

با اشاره به برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران بیان داشت: هرچند کشورهای بیگانه تمام تلاش خود را به کارگرفته بودند که این اجلاس برگزار نشود و یا در صورت برگزاری اهمیت زیادی به آن داده نشود، اما این اجلاس از دوره‌های قبل بسیار با عظمت‌تر و در خور ملت ایران برگزار شد.

وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در مورد تحریم‌ها تصریح کرد: تحریم‌ها ایران را می‌سازد و استقامت و بردباری ما را صد چندان می‌کند.

مرتضوی گفت: سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد آنچنان تاثیرگذار بود که روسای جمهور دیگر کشورها این روحیه انقلابی رهبری انقلابمان را ستودند و نتوانستند از چارچوب سخنان و گفتار این رهبر آگاه و فرزانه خارج شوند.

سید جلیل مرتضوی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد اذعان داشتند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق همه کشورها است نه اینکه بعضی از قدرت‌ها به آن دسترسی و بقیه کشورها از دستیابی به آن محروم باشند.

این مقام مسوول تاکید کرد: ما باید به خود ببالیم که چنین رهبری داشته و باید شکر آن را بجا آورده و برای سلامتیشان دعا کنیم.

امام جمعه رامسر گفت: دیگر فرصت آن رسیده که نگاه حق‌طلبی در دل جهان طنین‌انداز شود نه قدرت زور و زرق و برق، زیرا که حقوق بشر ابزاری در دست استعمار برای سرنگونی و در فشار قراردادن دیگر کشورها شده است.

انتهای‌پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول