اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

میزبانی اجلاس عدم تعهد برون‌رفت از تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: برگزاری اجلاس جنبش غیر متعهدها در تهران از به سنگ خوردن تیر دشمنان در انزوای ایران اسلامی خبر می‌دهد و فرصتی مناسب برای برون‌رفت از تحریم‌هاست.

میزبانی اجلاس عدم تعهد برون‌رفت از تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: وحدت، تعامل و پرهیز از حاشیه‌ها رمز موفقیت و پیشرفت است و یک مدیر موفق ضمن داشتن این ویژگی‌ها باید با تلاش، انسجام و برنامه‌ریزی مدون و دقیق خود زمینه‌های تسریع و به ثمر نشستن امور را فراهم آورد.

وی افزود: تمام مسئولان کشور به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی هر کدام در سنگری برای اعتلای این انقلاب ولایی خدمت می‌کنند و باید در این مسیر تمام تلاش خود را برای دوری از تفرقه و پیروزی جبهه حق با توجه به تفرقه‌افکنی‌های دشمنان و منافقان انجام دهیم.

صمدنژاد تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری را تنها راه رسیدن به پیشرفت و سعادت دانست و گفت: باید با توجه به رهنمودهای رهبری در مسیر حرکت انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا ثابت قدم بوده و بر اتحاد مسئولان تاکید کنیم.

فرماندار قیروکارزین اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نظام را وظیفه تمام مسئولان دانست و تصریح کرد: باید با توجه به انجام فعالیت‌های گسترده عمرانی در این شهرستان بسیاری از مشکلات مردم در تمام زمینه‌های راه، بهداشت و درمان، آب، برق، گاز، آموزش و پرورش، کشاورزی و ورزشی را حل کرد.

وی ادامه داد: آگاهی از پیشرفت‌ها و خدمات نظام مقدس اسلامی سبب ایجاد امیدواری و نشاط در مردم می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اجلاس بزرگ جنبش عدم تعهد در تهران خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران از به سنگ خوردن تیر دشمنان در انزوای ایران اسلامی خبر می‌دهد و فرصتی مناسب برای برون‌رفت از تحریم‌هاست.

صمدنژاد با اشاره به اینکه ایران در این اجلاس میزبان دو‌سوم از دولت‌های جهان است، افزود: این اجلاس زمانی اتفاق می‌افتد که چند سال است سخت‌ترین تلاش‌ها به دست آمریکا و سایر کشورهای غربی برای منزوی‌کردن ایران صورت گرفته است و طبق تحلیل مقام معظم رهبری این مقاومت و ایستادگی ایران در برابر سلطه‌طلبی ریشه در اعتقادات نجات‌بخش اسلام دارد.

فرماندار قیروکارزین با بیان اینکه زمانی که اسلام نیز در شعب ابیطالب در محاصره دشمنان بود با غلبه بر سختی‌ها به پیروزی رسید، اضافه کرد: به فضل خدا ایران اسلامی نیز با سربلندی و با وجود تمام سختی‌ها به برکت خون شهدا به عنوان پاک‌ترین انسان‌هایش و تدبیر رهبری، تلاش مسئولان و حمایت‌های مردم روز به روز به قله‌های پیشرفت نزدیک‌تر شده و به پیروزی می‌رسد.

به گزارش فارس، در این جلسه به مناسبت هفته دولت محمدرضا نکویی بخش رئیس اداره مسکن، راه و شهرسازی قیروکارزین به عنوان مدیر نمونه این شهرستان معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از وی تقدیر شد.

همچنین از خبرنگاران فعال این شهرستان یوسف قائمی نسب خبرنگار صدا و سیمای مرکز فارس، عباس جوشنی خبرنگار خبرگزاری فارس و مجید نعیمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا نیز به دلیل فعالیت‌های گسترده خبری در هفته دولت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول