اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

اجلاس غیرمتعهدها تاثیر بسزایی در تقویت موقعیت ایران دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: اجلاس کشورهای غیر متعهد در تهران تاثیر بسزایی در تقویت موقعیت ایران خواهد داشت.

اجلاس غیرمتعهدها تاثیر بسزایی در تقویت موقعیت ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کاکی با اشاره به نشست سران جنبش غیرمتعهدها گفت: این نشست شرایط ویژه و مهمی را برای کشور ما فراهم آورده است برخی‌ها فکر می‌کردند که کشورمان منزوی می‌شود حال آنکه عکس آنچه فکر می‌کردند اتفاق افتاد.

امام جمعه کاکی افزود: این اجلاس در زمانی صورت می‌گیرد که تحریم‌های شدیدی علیه ایران در حال اتفاق است، این اجلاس تاثیر بسزایی در تقویت موقعیت ایران خواهد داشت.

محمدی ادامه داد: آنچه در دیروز مهم بود بیانات قائد عظیم‌الشأن دنیای اسلام حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بود که به چند محور کلیدی آن اشاره می‌کنیم، نخستین محور درباره احیاء جنبش غیرمتعهد، دومین محور گذر دنیا به نظام بین‌المللی جدید و سومین محور آن مسئله فلسطین و غصب و واگذاری این کشور مظلوم به کشورهای استکباری بود.

وی خاطر نشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه فرمودند؛ برای ایجاد نظم نوین حفظ همبستگی و پیوند اعضا مهم است، لازمه صلح و امنیت بین‌المللی خلع سلاح‌های ممنوع بین‌المللی است.

محمدی به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری گفت: به فرموده مولایمان مقام معظم رهبری یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی تکیه بر مردم و تقویت سرمایه‌داری مردمی است که این محقق نمی‌شود مگر در مبارزه با مفاسد اقتصادی.

وی اضافه کرد: در منطقه ما ظرفیت‌های قوی وجود دارد که نیازمند حمایت است و همه این‌ها مستلزم عملیاتی کردن شعار سال و توصیه‌های مقام معظم رهبری است.

محمدی در پایان به روز شهادت حضرت حمزه سیّدالشّهدا و حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و افزود: در روایت است که هر کس حضرت عبدالعظیم حسنی را زیارت کند گویی امام حسین (ع ) را زیارت کرده است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول