اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

تهران امروز مهم‌ترین کانون خبر در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: امروز تهران مهم‌ترین کانون خبر در جهان است و دشمن از این موضوع در هراس است

تهران امروز مهم‌ترین کانون خبر در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: دشمن امروز می‌خواهد نه با جنگ بلکه با فشار تحریم‌ها کار کند تا مردم علیه حکومت و دولت خودشان اعتراض کنند اما برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد این چنین خوب جواب دشمنان را داد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس در تهران افزود: برگزاری این اجلاس بازتاب جهانی دارد به طوری که تهران را به مهم‌ترین کانون خبر در جهان تبدیل کرده و دشمن دچار هراس شده است.

خطیب جمعه همدان تصریح کرد: امروز ایران در صحنه جهانی از نظر دفاعی یک ابر قدرت است چرا که قادر به ساخت موشک‌های دوربرد، هواپیمای بدون سرنشین و... است که قدرت ایران را در سطح جهانی به همگان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به حضور حق و باطل در صحنه‌ها گفت: حق گاهی اوقات بر اثر اشتباهات ما حق‌طلبان و حق‌مداران و به دلیل کاربرد روش‌های جناح باطل ضعیف می‌شود اما از بین نمی‌رود و ضایع نمی‌شود.

طه‌محمدی افزود: در نتیجه نهایی این حق است که با امداد غیبی در جایی که باطل در اوج قدرت به سر می‌برد پیروز می‌شود و این مسئله در تاریخ هم به اثبات رسیده و ما به آن ایمان داریم.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: نمونه تاریخ که در آن حق هر چند ضعیف بود اما به پیروزی رسید حضور بسیجیان ما با دست خالی در جبهه‌های جنگ در هشت سال دفاع مقدس بود که با وجود اینکه تمامی کشور‌ها به صدام برای پیروزی کمک ‌کردند اما با تمام توان و قدرت خود در مقابل بسیجیان ایران دوام نیاورد و این پیروزی حق علیه باطل را به ما نشان داد.

وی به سال‌های قبل از انقلاب نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال 42 که شروع نهضت بود نیروهای انقلابی در نهایت ضعف بودند اما این رویه در سال 57 برعکس شد و یک معجزه الهی رخ داد که دشمن را از اوج غرور به پایین کشید به طوری که شاه ملعون را هیچ کشوری به جز مصر قبول نکرد و با بی‌شرمی از ایران رفت.

طه‌محمدی تاکید کرد: دشمن تا امروز هرچه تیر در ترکش داشته پرتاب کرده و نتوانسته کاری از پیش ببرد و این همان رمز و راز آشکار و پنهان جبهه حق و باطل است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نتیجه حق‌پرستی همین است که امروز در ایران می‌بینیم پس باید در کار‌های کوچک و بزرگ از حق دفاع کنیم چرا که آنچه تاکنون پشتوانه محکم ما بوده این است که همیشه در جبهه حق بودیم و هستیم و اگر هر ملتی حق و حق‌پرستی را تشخیص دهد مطمئناً نصرت الهی به همراه اوست.

وی در پایان سخنانش گفت: بزرگترین نشانه شیعیان در جهان حق‌طلبی و حق‌پرستی آنان است که این از ویژگی‌های امام علی(ع) در طول تاریخ است که برای ما به یادگار گذاشت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول