اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

ایران اسلامی امروز کانون توجهات بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ایام دفاع مقدس تجلی‌گاه واقعی اراده و ایثار فرزندان انقلاب بوده و امروز ایران اسلامی کانون توجهات بین‌المللی قرار گرفته است.

ایران اسلامی امروز کانون توجهات بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، محمدهمایون زرینه صبح امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تجلی عظمت و اراده ملت ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی بوده است، اظهار کرد: ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ایام دفاع مقدس با از جان گذشتگی و شجاعت در برابر متجاوزان توانستند آنها را به خفت و خاری انداخته و اقتدار اسلامی را برای همیشه تضمین کنند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به وجود برخی از تحریم‌ها و تهدید‌های علیه نظام اسلامی در طول 33 سال پس از استقرار نظام اسلامی افزود: تهدید و تحریم هیچگاه نتوانسته ذره‌ای از اراده سترگ ملت ایران را بکاهد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به لطف داشتن نخبگان و جوانان پاک و ولایی قله‌های افتخار و توانایی را در سراسر جهان پشت‌سر گذاشته و به مقام‌های عظیم و گسترده‌ای در جهان دست‌ یافته است، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز کانون توجهات بین‌المللی بوده و استکبار جهانی نیز به این موضوع واقف است که تجاوز به ایران موجب نابودی دسیسه‌های شوم آنها می‌شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ترویج ارزش‌های ناب دفاع مقدس را از جمله وظایفی عنوان کرد که در شرایط کنونی بر عهده پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت قرار دارد و عنوان کرد: امروز باید با اشاعه فرهنگ مقاومت و تجلی حماسه‌ آفرینی‌های رزمندگان برای نسل‌های سومی و چهارمی انقلاب، آنها را به سوی آرمان‌های والای امام راحل سوق داده و اقتدار ارزنده و روزافزون ‌ایران اسلامی را برای همیشه در جهان تضمین کنیم.

زرینه با بیان اینکه نقش آحاد و گروه‌های مختلف مردمی در جنگ هشت ساله از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: هر یک از گروه‌ها و قشر‌های مختلف مردمی با کمک و یاری خویش به رزمندگان سبب پایداری و قوت‌قلب آنان برای ادامه مبارزه و همچنین دفع تجاوزات می‌شدند.

وی در خاتمه تأکید کرد: پایبندی به اصول و معیار‌های جمهوری اسلامی برای همیشه رمز پیروزی و افتخار ملت ایران است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول