اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور البرز از وضعیت روان عبور و مرور خودروها در اکثر محورهای این استان به غیر از جاده چالوس خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس

حبیب‌الله کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: روزهای آخر تعطیلات استان‌های تهران و البرز مصادف با روز جمعه شده است و ما به طور معمول در غروب جمعه با بار ترافیکی سنگین در محورهای اصلی استان البرز روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در این روز به طور معمول محدودیت‌های ترافیکی را اعمال می‌کنیم،‌ اما شرایط هفته جاری با روزهای عادی متفاوت است و هم‌اکنون شاهد حضور خودروهای بسیاری در هر دو محور شمال به جنوب و بالعکس در جاده چالوس هستیم.

رئیس پلیس راهور استان البرز اعلام کرد: از صبح امروز شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس بودیم، به صورتی که در برخی فواصل به ویژه پیش و پس از تونل کندوان ترافیک بسیار سنگین گزارش شد.

کمالوند افزود: با توجه به اینکه از ساعت 17 یعنی دقایقی قبل حرکت خودروها از میدان امیر کبیر کرج به سمت شمال جاده چالوس ممنوع است، انتظار داریم که بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال این جاده تا حدودی روان و تسهیل شود.

وی تاکید کرد: در صورت توجه رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی و همکاری و تعامل با ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌ چالوس انتظار داریم پیش از ساعت 24 حرکت خودروها در این محور به حالت عادی باز گردد.

*‌عبور و مرور عادی خودروها در باقی محورهای استان البرز

رئیس پلیس راهور استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج درباره وضعیت ترافیکی دیگر بزرگراه‌ها و آزادراه‌های این استان نیز گفت: هم‌اکنون عبور و مرور خودروها محورهای برون شهری از جمله آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین در هر دو محور شرق به غرب عادی است.

کمالوند گفت: البته انتظار داریم در ساعات پایانی امروز در مسیر غرب به شرق هر دو بزرگراه یعنی به سمت تهران با بار ترافیکی روبه‌رو باشیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و همچنین تداوم آن در روز شنبه یازدهم شهریور‌ماه گفت: انتظار داریم که در برخی ساعات با ترافیک بسیار سنگین در این محورها روبه‌رو باشیم.

کمالوند در پایان خطاب به مسافران گفت: لازم است که مسافران زمان بازگشت خود را به صورتی تنظیم کنند که در ترافیک گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول