اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور انجام شد

افتتاح فاز دوم ساختمان اداری اداره کل بازرسی گلستان

خبرگزاری فارس: فاز دوم ساختمان اداری اداره کل بازرسی گلستان با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور افتتاح شد.

افتتاح فاز دوم ساختمان اداری اداره کل بازرسی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیرکل بازرسی استان گلستان صبح امروز در مراسم افتتاح فاز دوم ساختمان اداری اداره کل بازرسی گلستان گفت: به منظور توسعه و گسترش ساختمان اداری این اداره کل، بهره‎برداری از فاز دوم آن انجام شد.

محمدتقی مشهدی با بیان اینکه مساحت فضای اداری ساختمان قابل بهره‎برداری 650 مترمربع است تصریح کرد: این فاز با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره‎برداری رسید که 100 میلیون تومان این اعتبار از سوی سازمان بازرسی و مبلغ 300 میلیون تومان آن نیز از طریق استان دریافت شده است.

مدیرکل بازرسی استان گلستان تصریح کرد: زمان عملیات اجرایی این فاز تا مرحله بهره‎برداری 12 الی 14 ماه به طول انجامیده است.

مشهدی در خصوص برنامه‎های حجت‎الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گرگان یادآور شد: افتتاح ساختمان فوقانی اداره کل بازرسی گلستان، دیدار مردمی، دیدار با فعالان بخش اقتصادی، دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران 14 منطقه گلستان در استانداری، دیدار با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دیدار با علما و روحانیون اهل سنت و تشیع از مهم‌ترین برنامه‎های رئیس سازمان بازرسی کل کشور در روز شنبه است.

گفتنی است؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر جمعه وارد شهرستان گرگان مرکز استان گلستان شد که پس از ورود،‌ با حضور سر مزار شهدای گمنام با نثار گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای گرانقدر این شهرستان ادای احترام کرد.

پس از آن پورمحمدی ضمن دیدار با آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و آیت‎الله سید محمدرضا میبدی مؤسس و مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان به بحث و تبادل‌نظر درباره مسائل کشور پرداختند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین با حضور در جمع نمازگزاران شهر گرگان گفت: انقلاب اسلامی ایران کانون خطرآفرینی برای استکبار جهانی است.

مصطفی پورمحمدی همچنین اظهار داشت: همه فشارهای استکبار جهانی بر روی نظام، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران برای به زانو درآوردن ماست.

وی همچنین در جمع فعالان سیاسی اجتماعی و نخبگان استان در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرستان علی‎آبادکتول گفت:‌ جریان رقابت در انتخابات آینده ریاست جمهوری بین اصولگرایان بیشتر است و آنها شانس زیادتری خواهند داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: انتخابات با انتخاب مردم صورت می‎گیرد و تمایل جامعه نیز تقریبا در سه ماه منتهی به برگزاری انتخابات بیشتر مشخص خواهد شد.

پورمحمدی همچنین شامگاه جمعه در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهرستان علی‎آبادکتول با تاکید بر اینکه با داشتن یک حکومت مقتدر می‎توان پیشرفت کرد گفت: ملت ایران در 34 سال انقلاب اسلامی نشان داد که با تکیه بر ارزش‎ها می‎توان به اوج اقتدار رسید.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت یک نگاه روشن و شفاف به دین و ارزش‎های دینی به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کرده است.

فاز دوم ساختمان اداری اداره کل بازرسی گلستان صبح امروز با حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی استان افتتاح شد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول