اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

افتتاح آزمایشگاه مرکزی جمعیت هلال احمر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: افتتاح و راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان است.

افتتاح آزمایشگاه مرکزی جمعیت هلال احمر زنجان

محمد نوروزی در حاشیه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: آزمایشگاه مرکزی در درمانگاه تخصصی جمعیت هلال احمر راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جمعیت هلال احمر با توجه تنوع و شرایط کاری پیچیده است، افزود: برنامه‌های مختلفی از سوی این جمعیت در کشور اجرایی می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان از حضور پزشکان متخصص در کاروان‌های حج خبر داد و افزود: واکسیناسیون حجاج در حال حاضر انجام می‌شود.

وی توسعه درمانگاه‌های عمومی و تخصصی را از برنامه‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

نوروزی یادآور شد: برای توسعه درمانگاه‌های تخصصی و عمومی زیر نظر جمعیت هلال احمر استان زنجان اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی توسعه مرکز جامع توانبخشی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: بخش‌های متنوعی به این مرکز در سال جاری اضافه می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان از تشکیل تیم‌های تخصصی در شهرستان خبر داد و افزود: این تیم‌ها شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بهداشت روان، کارشناس تغذیه و تکنیسین می‌شود.

وی با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر استان زنجان در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در شهرهای هریس و خواجه حضور یافته و خدمات لازم را به هموطنان ارائه کرد.

نوروزی با بیان اینکه استان زنجان به عنوان نخستین‌ استان‌های کشور در این منطقه حاضر بود، خاطرنشان کرد: پنج روستا تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان زنجان در این مناطق بود.

وی بازدیدهای بهداشت روان و محیط را از برنامه‌های مهم استان در این مناطق عنوان کرد و افزود: درمان بیماران نیز از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان در این مناطق بود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان در این مناطق حضور داشت، افزود:‌ امدادگران این جمعیت نیز در این مناطق حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول