اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور وزیر ارشاد

همایش ملی علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی بروجرد گفت: همایش ملی علامه شهیدی با حضور وزیر ارشاد، حداد عادل و جمعی دیگر از شخصیت‌های کشور فردا 12 شهریور ماه در بروجرد برگزار می‌شود.

همایش ملی علامه شهیدی در بروجرد برگزار می‌شود

نادر ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری به مناسبت این همایش در دانشگاه آزاد بروجرد، برگزاری کارگاه آموزش عروض و قافیه، کارگاه آموزشی روش تدریس کتاب دستور زبان فارسی، کتابت تعدادی از حکمت‌های نهج‌البلاغه ترجمه علامه شهیدی، رونمایی رسمی از سایت علامه شهیدی با حضور وزیر ارشاد، از جمله برنامه‌های مهم در برگزاری این همایش ملی در بروجرد است.

وی بیان کرد: در بخش ادبی این همایش خاطرات شاگردان دکتر شهیدی، آرایه‌های لفظی و معنوی در ترجمه نهج‌البلاغه علامه شهیدی، شهیدی و لغت نامه دهخدا، از موضوعاتی است که در این همایش به آنها پرداخته می‌شود.

ارجمندی اضافه کرد: در این همایش ملی دکتر غلامعلی حداد عادل، وزیر ارشاد، دکتر احمدی رئیس انتشارات سمت و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و دکتر موسوی گرمارودی و جمعی از اندیشمندان حضور دارند.

وی تصریح کرد: همایش ملی علامه سید جعفر شهیدی 12و 13 شهریور ماه در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول