اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال

صبای قم به مصاف پوشینه بافت قزوین می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم از مصاف تدارکاتی این تیم در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با تیم پوشینه بافت قزوین خبر داد.

صبای قم به مصاف پوشینه بافت قزوین می‌رود

ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به فاصله اندک باقی مانده تا پنجمین بازی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم صبا در دیدارهای تدارکاتی خود را برای کسب هماهنگی و آمادگی بیشتر مهیا می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از اردوی تدارکاتی بسیار خوبی که از آغاز تمرینات تیم در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردیم و همچنین برنامه‌های آماده‌سازی خوبی که مربیان برای تیم در نظر گرفتند، یک مسابقه تدارکاتی با تیم فوتسال پوشینه بافت قزوین در نظر گرفته‌ایم که قطعا به پیشبرد اهداف کادر فنی در راستای آماده‌سازی بیشتر تیم کمک شایانی خواهد کرد.

مدیر تیم فوتسال صبای قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری این دیدار ابراز داشت: تیم‌های فوتسال صبای قم و پوشینه بافت قزوین در دیدار تدارکاتی یکشنبه شب از ساعت 20 در سالن مجموعه ورزشی شهید بابایی قزوین به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی یادآور شد: پوشینه بافت قزوین تیمی است که امیر شمسایی سرمربی تیم ما نسبت به این تیم شناخت کافی دارد و قبلا نیز در کادر فنی این تیم نیز حضور داشته است و این دیدار قطعا در آستانه بازی با شهرداری ساوه، می‌تواند محک خوبی برای تیم ما باشد.

شریفی بیان داشت: صبای قم با برخورداری از مربی خوبی همچون امیر شمسایی سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتسال ملی جوانان و باشگاه‌های ماهان، میثاق و پوشینه بافت امسال قطعا حضور موفقی در چهاردهمین دوره لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد داشت.

وی افزود: صبای قم نیز که بعد از انجام تمرینات منظم و مستمر بدن‌سازی به منظور آمادگی جسمانی بازیکنان، تاکنون چهار بازی خود را از لیگ چهاردهم انجام داده است، هم‌اکنون با سه پیروزی و 9 امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد.

مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: حریف ما در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، روز هفدهم شهریور ماه تیم فوتسال شهرداری ساوه است که دیدار دو تیم در سالن شهید فجر ساوه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: لیگ این فصل برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برای همین منظور از تمام علاقمندان به فوتسال می‌خواهیم در دیدار هفته ششم با تیم صدرنشین صنایع گیتی پسند اصفهان که 23 شهریور ماه در قم برگزار می‌شود، با حضور در سالن شهید حیدریان قم به حمایت از تیم فوتسال صبای قم بپردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول