اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

رشته کشتی فرنگی در ورامین راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از آغاز تمرینات کشتی فرنگی برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش این منطقه خبر داد.

رشته کشتی فرنگی در ورامین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش حسن بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: در تاریخ ورزش شهرستان ورامین تاکنون کشتی فرنگی جایگاهی در میان رشته‌های موجود نداشته ولی با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در نظر داریم این رشته را در منطقه رونق دهیم. 

قهرمان اسبق کشتی کشور تصریح کرد: بعد از کسب نتایج مطلوب و تاریخ‌سازی قهرمانان نام‌آور کشورمان در رقابت‌های المپیک 2012 لندن، درخواست‌ها برای مهیا کردن شرایط جهت راه‌اندازی تمرینات کشتی فرنگی بالا گرفت و سرانجام تصمیم بر این شد تا با دعوت از مربیان باتجربه و کاربلد این رشته آغاز به کار کند. 

وی ادامه داد: به همت اداره ورزش و جوانان ورامین مکانی در سالن ورزشی فجر به صورت اختصاصی به کشتی واگذار شده است و از این به بعد شهرستان ورامین شاهد خانه کشتی خواهد بود.

بختیاری اذعان داشت: با توجه به وجود تنها سه پایگاه قهرمانی در رشته کشتی فرنگی در شهرستان‌های اسلامشهر، شهریار و ری از توابع استان تهران، اقدامات جهت راه‌اندازی این رشته پرطرفدار در ورامین در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیئت کشتی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: این پایگاه قهرمانی که در سالن ورزشی فجر واقع شده، در روزهای فرد و از ساعت 16 آماده استقبال از علاقه‌مندان است.

ملی‌پوش سابق کشتی کشورمان عنوان کرد: این رشته در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پایه‌ریزی شده است و در صورت مهیا بودن شرایط موجود و حمایت از این رشته قطع به یقین کشورمان از حضور استعدادهای این منطقه بهره‌مند می‌شود.

بختیاری در پایان یادآور شد: به زودی این مکان با حضور مسئولان منطقه، اصحاب رسانه و پیشکسوتان ورزشی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول