اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

طرح تفصیلی برج‌های دوقلوی شهرکرد رسما ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: طرح تفصیلی برج‌های دوقلوی شهرکرد به صورت رسمی از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد.

طرح تفصیلی برج‌های دوقلوی شهرکرد رسما ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح تفصیلی برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور شهرداری شهرکرد از سوی استاندار چهارمحال و بختیاری جهت اجرا ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی پروژه برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد پس از تصویب در کمیسیون ماده پنج استان به شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ارسال شده بود، افزود: این طرح مهم توسط شورای عالی معماری و شهرسازی کشور مغایر با ضوابط طرح تفصیلی شهر تشخیص داده نشد و متعاقب آن از سوی استاندار این استان رسما برای اجرا ابلاغ شده است.

غلامیان در ادامه با اشاره به عملیات خاکبرداری و پایدار‌سازی محل احداث برج‌های دوقلوی شهرکرد در ضلع شمال غربی میدان بسیج شهرکرد، تصریح کرد: بخشی از این عملیات شامل دپو، بارگیری و حمل توسط پیمانکار محلی انجام شده و باقیمانده آن تا چهار ماه آینده توسط پیمانکار تخصصی انجام می‌شود و به پایان خواهد رسید.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه برج‌های دوقلوی کوه نور و دریای نور این شهرداری یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی با رویکرد اقتصاد شهری در استان چهارمحال و بختیاری است، خاطرنشان کرد: این طرح پیش از هر چیز بسترساز رشد و پیشرفت اقتصادی و تحریک‌کننده فرآیندهای توسعه و سرمایه‎گذاری در سطح استان و منطقه است.

غلامیان با تقدیر و تشکر از همکاری‌ها و حمایت‌های همه شهروندان شهرکردی اضافه کرد: از همه شهروندان به ویژه از ساکنان مجاور در محدوده محل احداث برج‌های دوقلو درخواست می‎شود با سعه صدر، صبر و شکیبایی، شهرداری را در اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر این پروژه همراهی کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول