اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قرچک:

نظام آموزش جدید سبب افزایش شادابی در مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: نظام 3-3-6 آثار بسیار مثبتی را برای جامعه به همراه دارد که عبور از روزمرگی، آشنایی معلمان با محتوای جدید آموزشی و افزایش شادابی مدارس، نمونه‌ای از این آثار است.

نظام آموزش جدید سبب افزایش شادابی در مدارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش همایش مدیران ابتدایی مدارس قرچک جهت آشنایی با نظام آموزش جدید برگزار شد.

هوشنگ کولیوند با اشاره به وظایف خطیر فرهنگیان جهت پرورش انسان‌های درستکار گفت: برای آن که بتوانیم به چشم‌انداز تعیین شده در سال 1404 دست یابیم، نیاز به تربیت انسان‌های متعهد و متخصصی داریم که این امر با اجرایی شدن سند تحول بنیادین محقق می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در کشور داشته‌ایم، اذعان داشت: اساس پیشرفت در یک جامعه، استفاده از فناوری و نیز بهره‌گیری از نیروی متخصص است که توجه به این مسائل در سند تحول بنیادین می‌تواند دانش‌آموزان را به عنوان خروجی و محصول این سیستم، افرادی آگاه، متخصص و متعهد تربیت کند.

وی ادامه داد: اجرای همه‌جانبه سند تحول بنیادین و در پی آن نظام 3-3-6 آثار بسیار مثبتی را برای جامعه به همراه دارد که عبور از روزمرگی، آشنایی معلمان با محتوای جدید آموزشی، به روز رسانی اطلاعات و شادابی مدارس، نمونه‌ای از این آثار است.

کولیوند در ادامه تصریح کرد: زمانی که مدرسه برای دانش‌آموز شاداب و جذاب باشد، امنیت اخلاقی جوانان نیز که همواره به عنوان یکی از اهداف دشمنان مورد تهاجم قرار گرفته، تضمین می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک عنوان کرد: تحولات در جامعه جهانی به روز است و اگر می‌خواهیم از این قافله عقب نمانیم، باید آموزش و پرورش را پا به پای این پیشرفت‌ها حرکت دهیم.

وی اضافه کرد: سند تحول بنیادین قانون اساسی، تعلیم و تربیت است و همه ارکان نظام تعلیم و تربیت باید در اجرایی شدن این سند تلاش کنند.

کولیوند در پایان با اشاره به نقش مهم جمهوری اسلامی در منطقه بیان کرد: امروز ایران اسلامی باید به عنوان یک شاخص در تمامی ابعاد در دنیا حرف اول را بزند و این امر زمانی محقق می‌شود که در آموزش و پرورش کارها به صورت اصولی و بنیادین و با استفاده از شیوه‌ای نوین برگرفته و اجرا شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول