اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش اصفهان:

تقویت زیر‌ساخت‌های ورزش قهرمانی رویکرد نظام آموزشی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نظام آموزشی کشور به دنبال تقویت زیر‌ساخت‌های ورزش قهرمانی و تربیت دانش‌آموزان برای حضور در المپیاد‌های ورزشی است.

تقویت زیر‌ساخت‌های ورزش قهرمانی رویکرد نظام آموزشی کشور است

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان میزبان برگزاری بیست و چهارمین دوره از مسابقات قهرمانی ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری این مسابقات در اصفهان از ابتدای فروردین ماه جاری صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تیم‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده از هفتم شهریور ماه جاری وارد اصفهان شده‌اند، ادامه داد: آیین افتتاحیه این مسابقات نیز امروز بعد از ظهر با حضور شرکت‌کنندگان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: حدود سه هزار نفر از دانش‌آموزان دختر سراسر کشور برای رقابت در این مسابقات در چهار رشته ورزشی وارد اصفهان شده‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در سه دوره تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در این مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، اضافه کرد: همچنین این مسابقات در چهار رشته ورزشی شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی و طناب‌زنی در میان دانش‌آموزان دختر سراسر کشور به مدت نه روز در اصفهان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

داوری تاکید کرد: دانش‌آموزان دختر از تمام استان‌های کشور به غیر از استان‌های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات شرکت کرده‌اند و این دو استان نماینده‌ای برای حضور در این مسابقات نداشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه استعداد‌یابی در آموزش و پرورش از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می‌رود، افزود: همچنین با برگزاری این مسابقات در میان دانش‌آموزان زیر‌ساخت‌های ورزش قهرمانی و تربیت دانش‌آموزان برای حضور در المپیاد‌های ورزشی فراهم می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: البته فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های ورزش قهرمانی و تربیت تیم‌های دانش‌آموزی برای حضور در المپیاد‌های ورزشی در این مسابقات رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش از برگزاری این مسابقات دست‌یابی به اهداف فرهنگی و پرورشی است، اظهار کرد: زیرساخت‌های تقویت ورزش قهرمانی در ابعاد مختلف اعم از تقویت رشته‌های ورزشی، ارتقای اخلاق ورزشی و حرفه‌ای و تمام ابعاد انسانی آن مورد نظر است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول