اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماهه امسال

2.5 تن مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: طی پنج ماه نخست امسال دو هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شده است.

2.5 تن مواد مخدر در لرستان کشف و ضبط شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله فراشی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این میزان مواد کشف شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این مقدار مواد مخدر کشف شده شامل دو هزار و 300 کیلوگرم تریاک، 25 کیلوگرم هروئین، سه کیلو و 471 گرم حشیش و مواد مخدر دیگر نظیر کراک، شیشه، گراس و ... بوده است.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: این میزان مواد مخدر توسط نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و بسیج سپاه پاسداران در شهرهای مختلف استان لرستان کشف شده است.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت: بیشترین محموله مواد مخدر کشف شده در استان لرستان طی این مدت کشف یک هزار و 300 کیلوگرم تریاک بوده است.

وی افزود: این محموله که از نوع تریاک بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) استان لرستان کشف شده است.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در ادامه از کشف 10 هزار عدد قرص روان گردان در این مدت در لرستان خبر داد و گفت: طی پنج ماهه نخست امسال 42 قاچاقچی مواد مخدر، یک هزار و 122 نفر نگهدارنده، 51 حمل کننده و 252 نفر توزیع کننده در سطح لرستان دستگیر شده‌اند.

فراشی انهدام 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر را از دیگر موفقیت‌های کسب شده در این زمینه دانست و گفت: 56 دستگاه خودرو سبک، سنگین و موتورسیکلت و نیز 16 قبضه اسلحه سبک از باندهای قاچاق مواد مخدر کشف و توقیف شد.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از دستگیری چهار هزار و 175 نفر معتاد در سطح استان لرستان طی امسال خبر داد و گفت: تعداد 475 نفر از معتادان پرخطر، خیابانی و کارتن خواب نیز از سطح شهرهای استان جمع‌آوری شده و به کمپ منتقل شدند.

وی از خانواده‌ها خواست مواظب فرزندان خود باشند، تا به این بلای خانمان‌سوز دچار نشوند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول