اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد

دستگیری 33 معتاد و خرده فروش موادمخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از دستگیری 33 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

دستگیری 33 معتاد و خرده فروش موادمخدر در قزوین

قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان البرز از فروش موادمخدر توسط فردی در شهرک مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از تحقیق و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی از منزل وی بازرسی کردند که در این اقدام 935 گرم ماده مخدر تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیروز با اجرای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد و معتادان خیابانی، 13 نفر را در بازرسی از یک منزل مسکونی و دو نقطه آلوده دستگیر و 26 گرم ماده مخدر هرویین و 14 گرم ماده مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

غیاثوند ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر را به اجرا در آوردند که در این اقدام 10 نفر نگهدارنده و توزیع‌کننده موادمخدر را دستگیر و 20 گرم از انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تاکستان عنوان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان نیز دیروز در ادامه اجرای این طرح، هشت نگهدارنده و خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر کردند که در این اقدام 61 گرم انواع موادمخدر از آنها کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد: مأموران کلانتری 20 شهر اقبالیه دیروز تلفنی از فعالیت فردی در زمینه فروش موادمخدر در خیابان شهید بهشتی این شهر مطلع و با هماهنگی قضایی از منزل وی بازرسی، که در این اقدام 300 گرم ماده مخدر تریاک کشف و متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول