اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

تامین گاز مورد نیاز مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از تامین گاز مورد نیاز مناطق صعب‌العبور این استان در فصل سرما خبر داد.

تامین گاز مورد نیاز مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از افزایش فعالیت شرکت گاز این استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و نیاز مردم به گاز بیشتر، این شرکت تمام تلاش خود را برای تامین گاز مورد نیاز خانواده‌ها انجام خواهد داد.

وی از وجود مناطق صعب‌العبور در این استان خبر داد و افزود: شرکت گاز این استان همت خود را استوار کرده که مشکل گازرسانی به این مناطق را تا حد امکان برطرف کند.

مدیرعامل شرکت‌ گاز چهارمحال و بختیاری فصل تابستان را فرصت مناسبی برای اجرای پروژه‌های این شرکت دانست و گفت: مسئولان شرکت گاز این استان تمام تلاش خود را برای گازرسانی به نقاط مختلف این استان در دستور کار خود قرار داده‌اند.

هیبتیان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: در این زمینه ما تمام تلاش خود را برای تهیه وسایل مورد نیاز این شرکت در داخل کشور انجام داده‌ایم.

وی گازرسانی به تمام نقاط استان چهارمحال و بختیاری را از مهم‌ترین اهداف این شرکت دانست و گفت: گاز یک سرمایه ملی است و تمام مردم باید از این سرمایه ملی به طور یکسان و به نحو احسن بهره‌مند شوند.

هیبتیان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی جامع و کامل تمام مردم استان در نقاط مختلف از این سرمایه ملی استفاده کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول