اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری افزون بر یک‌میلیارد تومان

8 پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومانی، هشت پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.

8 پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، فرماندار هندیجان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های روستایی این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه دولت خدمتگزار به مناطق محروم به‌ویژه شهرستان هندیجان، تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری در این منطقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های گازرسانی در روستاهای این منطقه افزود: امروز هشت پروژه گازرسانی در روستاهای هندیجان با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومانی افتتاح شد که نشان از همت و تعامل مضاعف مسئولان دارد.

بهروز فرج‌اللهی خاطر نشان کرد: میزان شبکه گازرسانی به این روستاها 37 کیلومتر است که امیدواریم با حمایت بیش از پیش مسئولان بتوان در آینده‌ای نزدیک مشکل گازرسانی این منطقه را به‌طور کامل حل کرد.

وی با بیان اینکه با اجرای این عملیات بیش از 800 خانوار در هندیجان از نعمت گاز روستایی بهره‌مند می‌شوند، گفت: بر اساس این پروژه 700 انشعاب در روستاهای هندیجان در اختیار ساکنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول