اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

برپایی یک بیمارستان صحرایی در شهرستان کوهرنگ

خبرگزاری فارس: به همت بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری یک بیمارستان صحرایی در بخش دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ برپا شد.

برپایی یک بیمارستان صحرایی در شهرستان کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسن اسحاقی مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در حاشیه برپایی این بیمارستان صحرایی در شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: این بیمارستان صحرایی از امروز تا جمعه 17 شهریور در منطقه دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ دایر بوده و به بیماران ساکن این بخش خدمات درمانی ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات درمانی و اعمال جراحی در این بیمارستان صحرایی برای بیماران نیازمند منطقه به صورت رایگان انجام می‌شود.

اسحاقی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان صحرایی متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی از جمله اطفال، زنان و داخلی حضور داشته و با توجه به تشخیص و نیاز بیماران این خدمات تخصصی به آنان ارائه خواهد شد. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بیمارستان صحرایی به دنبال اعزام پزشکان به روستاهای این بخش از شهرستان کوهرنگ و ویزیت اولیه بیماران برپا شده است.

وی افزود: بیماران ویزیت شده قبلی در مرحله کنونی به بیمارستان صحرایی ارجاع داده شده‌ تا از خدمات درمانی لازم استفاده کنند و همچنین کسانی که به تازگی به بیمارستان صحرایی مراجعه می‌کنند ویزیت و معاینه و در صورت ضرورت برای درمان بیشتر به متخصصان بیمارستان ارجاع داده می‌شوند.

اسحاقی اضافه کرد: در صورت ضرورت انجام عمل‌های جراحی بزرگ، بیماران از این بیمارستان صحرایی به بیمارستان این استان ارجاع داده می‌شوند تا در نهایت در طول یک هفته برپایی این بیمارستان صحرایی بتوانیم در ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند قدمی برداشته باشیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین به تجهیز این بیمارستان صحرایی به آزمایشگاه اشاره کرد و افزود: این بیمارستان صحرایی پنجمین بیمارستان صحرایی است که توسط بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در سال جاری در مناطق محروم این استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با حضور اکیپ پزشکی و درمانی در این منطقه ضمن درمان و مداوای عشایر نیازمند منطقه، برنامه‌های تبلیغی و کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول