اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ناصری در بازدید از زندان یزد:

مددجویان از ظرفیت‌های ایجاد شده در زندان یزد استفاده کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مددجویان از ظرفیت‌های ایجاد شده و موقعیت به دست آمده در زندان یزد به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و به زندگی عادی اجتماعی بازگردند.

مددجویان از ظرفیت‌های ایجاد شده در زندان یزد استفاده کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در بازدید از زندان مرکزی یزد در جمع مددجویان این زندان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی که در زندان مرکزی یزد اجرا می‌شود در نوع خود بی‌نظیر است و مددجویان باید از این فرصت به دست ‌آمده بهترین استفاده را ببرند.

وی افزود: مددجویان با بهره‌مندی از آموزش‌های متنوع و شرکت در برنامه‌های قرآنی، تلاش کنند قرآن و آموزه‌های دینی را سرلوحه امور خود قرار دهند تا بتوانند مانند انسان‌های عادی به زندگی اجتماعی بازگردند و از آرامش فردی و اجتماعی بهره‌مند شوند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: همه موجودات عالم هستی برای زنده ماندن و زندگی سالم تلاش می‌کنند و اگر زندگی بدون هدف باشد، عمر را بیهوده تلف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انسان بودن نهایت کمال است و نباید کاری انجام داد که به مردم آزار برسد، یادآور شد: انسان‌ها باید ارزش خود را بدانند و به گونه‌ای رفتار و عمل کنند که هم برای دیگران و هم برای جامعه مفید باشند که این دو به نفع خود انسان است.

آیت‌الله ناصری استفاده از فکر و توان انسان‌ها را برای خدمت به جامعه در راه توسعه و پیشرفت دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام در طول تاریخ به دنبال انحراف و کج‌ روی بوده و هستند و با اعمال و رفتارهای خود سعی در نابودی ما دارند.

وی یادآور شد: دشمنان اسلام همواره تلاش دارند با کارهایی غیرانسانی در نفس جوانان رخنه کنند و آنها را وادار به انجام کارهای غیر انسانی کنند و در تضییع جوانان برآیند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار علیه جوانان در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: غرب و صهیونیست در پی رواج مواردی است که دنیا و آخرت ما را متزلزل می‌کند، جوانان ما را به نابودی می‌کشاند و دقیقا می‌خواهد که جوانان ما با گمراهی خود، اشتباهاتی را مرتکب شوند که به زندان بروند و نسبت به اسلام و نظام بدبین شوند.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با نفس راهی جز پناه بردن به خدا و انجام فرامین قرآن کریم و انبیا و امامان وجود ندارد و باید از خداوند بخواهیم تا مسیر درست را برای ما روشن کند و قدرت مبارزه با نفس را به ما بدهد.

ناصری، مشکلات و گرفتاری‌ها را بخشی از امتحان الهی دانست و با اشاره به ظرفیت‌ها و فضاهای خوب ایجاد شده در زندان، مددجویان را به استفاده از وقت و امکانات در راستای قرب الهی و تعالی معنوی سفارش کرد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زندان‌های یزد به ویژه زندان مرکزی پرداخت.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول