اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت ورزشکاران 25 استان کشور

نفرات برتر مسابقات دسته برتر پینگ‌پنگ جوانان کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات آزاد و دسته برتر پینگ‌پنگ جوانان پسر کشور با شناخت نفرات برتر در سنندج پایان یافت.

نفرات برتر مسابقات دسته برتر پینگ‌پنگ جوانان کشور مشخص شدند

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: استان کردستان یکی از قطب‌های رشته تنیس روی میز کشور بوده و تاکنون ده‌ها مسابقه ملی و منطقه‌ای به میزبانی این استان برگزار شده است.

عباد زینبی افزود: در سال‌جاری نیز با توجه به نگاه ویژه مسئولان ارشد فدراسیون تنیس روی میز مسابقات آزاد و دسته برتر انفرادی جوانان زیر 18 سال کشور با حضور 116 ورزشکار از 25 استان در خانه پینگ‌پنگ سنندج برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات11 بازیکن به دسته برتر جوانان کشور صعود کردند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ کردستان تصریح کرد: این 11 بازیکن برتر با پنج بازیکن دیگر دسته برتر به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در نهایت پس از انجام 120 مسابقه، سروش امیری‌نیا از خوزستان با کسب 29 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

زینبی افزود: مهدی نجفی از قزوین و امیرحسین صدیق از تهران نیز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین سروش امیری‌نیا از خوزستان، مهدی نجفی از قزوین، امیرحسین صدیق از تهران، سجاد حسینی از اصفهان، متین لطف‌الله نسبی از کردستان، محمدپارسا جنتی از کردستان، نعیم نوبخت از مازندران، حامد باشت‌باوی از خوزستان، آرمان حاجیی از تهران و مهدی بیگدلی از قزوین با کسب امتیازهای لازم در دسته برتر باقی ماندند.

زینبی اظهار داشت: عماد سهرابی از تهران، امیرحسین رهگذر از البرز، عرفان قرآنی از تهران، علی گله‌داری از خوزستان، مهدی جلیلی از فارس و مهرداد دهستانی از البرز نیز به دلیل عدم امتیازهای لازم و قرار گرفتن در رده‌های پایین جدول به رقابت‌های آزاد سقوط کردند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان کردستان تصریح کرد: طی چند روز اخیر نیز این هیئت علاوه بر میزبانی مسابقات دسته برتر و آزاد جوانان کشور شاهد میزبانی مسابقات گروه اول لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور با حضور 6 تیم مختلف بود.

زینبی افزود: پس از پایان دور رفت گروه یک لیگ برتر نونهالان و نوجوانان رقابت دو روزه این تیم‌ها، نفت و گاز گچساران با کسب بالاترین امتیاز و بدون باخت در مکان نخست قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های هیئت پینگ‌پنگ قم، پاسارگارد «الف» بانه، شهرداری اراک، پاسارگارد «ب» بانه و پتروشیمی بندرامام نیز به ترتیب رده‌های دوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

زینبی در پایان افزود: دور برگشت این رقابت‌ها نیز در روزهای ششم و هفتم مهرماه سال‌جاری به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول