اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی ساری خبر داد

اعزام تیم کبدی ساری به مسابقات آسیایی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی ساری از اعزام تیم کبدی ترافیک ساری به مسابقات انتخابی آسیا در شهرستان ارومیه و زنجان خبر داد.

اعزام تیم کبدی ساری به مسابقات آسیایی

حمیدرضا ادیب‌دومیرکلایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از اعزام تیم ترافیک ساری به مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: دور رفت مسابقات لیگ برتر انتخابی کبدی از 17 تا 21 شهریور ماه سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری با اعلام اینکه تیم ترافیک ساری برای حضور در مسابقات مرحله نهایی کبدی لیگ برتر کشور فردا به ارومیه اعزام می‌شود، گفت: ادامه مسابقات انتخابی برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر به فاصله 10 روز در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های زنجان، سنندج، همدان، گلستان، دهک سیستان و بلوچستان و تیم پست بانک قم حضور دارند، گفت: دوره برگشت این مسابقات در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: دور برگشت مسابقات کبدی در زنجان با حضور 8 تیم مدعی حضور در لیگ برتر ادامه می‌یابد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده این دوره از رقابت‌ها به لیگ برتر مشخص شود.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری با اعلام اینکه مسابقات کبدی لیگ برتر به نوعی انتخابی برای مسابقات آسیایی نیز هست، تاکید کرد: تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

ادیب‌دومیرکلایی درباره میزان آمادگی تیم ترافیک ساری در این دوره از رقابت‌ها اذعان داشت: حدود شش ماه با تیم ترافیک ساری در حال تمرین هستیم و تمرینات بدنسازی برای تیم نیز به طور منظم برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول