اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مرکز آبادان:

نمایش تی 72 روایت غنیمت جنگی ماندگار است

خبرگزاری فارس: مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مرکز آبادان گفت: نمایش تی 72 دستمایه سیزدهمین کار نمایشی‌ام و روایت غنیمت جنگی ماندگار است.

نمایش تی 72 روایت غنیمت جنگی ماندگار است

عبدالرضا سواعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: تی 72 داستان رزمنده‌ای به نام «عبدالساده» است که یک تانک تی 72 غنیمتی را در خانه خود نگه می‌دارد.

وی که خود نویسنده و کارگردان این نمایش است، افزود: تی 72 دستمایه سیزدهمین کار نمایشی‌ام بوده که کاندیدای حضور در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر شده است.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری مرکز آبادان تصریح کرد: به‌زودی این کار را هفدهم شهریورماه سال جاری در شهر هنردوست شیراز در تالار ابوریحان به روی صحنه می‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه این نمایش تاکنون با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شده است، گفت: این نمایش حاصل تلاش بی‌دریغ بازیگرانی چون عبدالرضا نصاری، مرجان پارسا، مسلم باوی و مهدی پرویش است.

سواعدی همچنین اضافه کرد: عوامل پشت صحنه این نمایش را عقیل محسناوی به‌عنوان دستیار کارگردان و احمد مزرعاوی و ادریس محمدپور به‌عنوان نورپرداز همراهی می‌کنند.

وی در پایان گفت: نمایش تی 72 پیش از این در قالب یک نمایش رادیویی از صدای مرکز آبادان پخش شده و در قالب یک نمایش تلویزیونی نیز در حال نگارش است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول