اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح 30 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی‌ تا پایان سال

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از افتتاح 30 هزار واحد مسکن در قالب تعاونی‌ها و مسکن مهر در سال جاری خبر داد.

افتتاح 30 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی‌ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست با تعاونگران استان ضرورت تشکیل تعاونی‌ها و ایجاد تعاونی را یکی از شعارهای دولت در توسعه عدالت‌محوری دانست و افزود: مصداق عدالت‌محوری در تعاونی‌ها متجلی است چرا که موجب زدودن فقر در جامعه می‌شود.

جهانبخش ادامه داد: تعاونی‌ها یکی از مصادیق اشتغالزایی، خوداشتغالی و کارآفرینی بوده و ابتکارات و خلاقیت‌ها در تعاونی‌ها جلوه‌گر است.

وی با اشاره به اینکه دو سوم جمعیت استان عضو تعاونی‌ها هستند افزود: هم‌اینک 780 هزار نفر جمعیت استان بوشهر عضو تعاونی‌ها هستند و این خود نشان‌دهنده نقش تعاونی‌ها در زندگی روزمره مردم است.

استاندار بوشهر برکات و خدمات تعاونی‌ها را رفاه اجتماعی مردم دانست و از افتتاح 30 هزار واحد مسکن در قالب تعاونی‌ها و مسکن مهر در سال جاری خبر داد.

جهانبخش بر توسعه تعاونی‌های کشاورزی تاکید کرد و افزود:  بحث اشتغال به‌ عنوان یک اصل مدنظر است که گذشتن این اصل از مسیر کشاورزی و تولید، موجب اشتغال پویا و تقویت تولید باکیفیت خواهد شد.

وی تعاونی مرزی را پشتوانه مهم برای اقتصاد استان عنوان و اضافه کرد: استان از ظرفیت موجود تعاونی مرزی استفاده نکرده است که لازم است به این مهم توجه شود.

وی در ادامه با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری، رمز ماندگاری و جاودانه شدن قیام رئیسعلی دلواری را اخلاص، صداقت و دین‌مداری این حماسه‌آفرین دانست و افزود: استان بوشهر با این رویکرد پرچمدار مبارزه با استعمار و استکبار است که از افتخارات مردم استان بوشهر است.

جهانبخش در پایان تاکید کرد: تشکیل تعاونی‌ها مصداق شعار دولت مبنی بر عدالت‌محوری است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول