اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری:

روحانیون بسیجی در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت شرکت می‎کنند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری از شرکت روحانیون بسیجی این استان در رزمایش 12 هزار نفری فدائیان ولایت در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد خبر داد.

روحانیون بسیجی در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت شرکت می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمید محمدی بعد از ظهر امروز در دومین نشست هماهنگی رزمایش بزرگ فدائیان ولایت در این استان اظهار داشت: یک گروهان نمونه از روحانیون بسیجی این استان در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت که در روزهای 16 و 17 شهریور ماه در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار می‎شود، شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: روحانیون و طلاب در عرصه‎های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم و خنثی‌سازی فتنه‌های بزرگ نقش مهمی بر عهده داشته‌اند.

وی به برنامه‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه این استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در راستای گرامیداشت رشادت‌های شهدای والامقام روحانی در جبهه‌های حق علیه باطل، نمایشگاهی از آثار شهدای روحانی را در شهرکرد دایر می‎کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: معرفی نخبگان روحانی در هفته دفاع مقدس و ایجاد غرفه مقابله با جنگ نرم از دیگر برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون در هفته دفاع مقدس در این استان است.

هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه کیار نیز با بیان اینکه بسیجیان این شهرستان برای شرکت در رزمایش بزرگ فدائیان ولایت لحظه شماری می‌کنند، اظهار داشت: بسیجیان شهرستان کیار با آمادگی کامل در این رزمایش بزرگ شرکت و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

وی ادامه داد: بسیجیان ناحیه مقاومت کیار در قالب دسته‌های واکنش سریع تحت عنوان گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا (س) در این رزمایش حضور خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت کیار هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای سطح آمادگی رزمی بسیجیان، افزایش مهارت‏های تاکتیکی و تکنیکی گردان‎ها، اجرای آموزش‌های یگانی و افزایش آمادگی مقابله با تهدیدات دشمن عنوان و خاطرنشان کرد: تعداد گردان‎های شرکت‌کننده از ناحیه مقاومت کیار یک گردان برادر و دو گردان خواهر بسیجی است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول