اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان خبر داد

فعالیت 658 تعاونی تولیدی و توزیعی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان از فعالیت 658 تعاونی تولیدی و توزیعی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 658 تعاونی تولیدی و توزیعی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بهمن شمسی عصر امروز در نشست با مسئولان دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در دستور کار این اداره در سال جاری قرار دارد.

وی افزود: تلاش برای اجرای کامل مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان اداره کل کار استان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان با اشاره به هفته تعاون ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت امر خود در شهرستان تصریح کرد: کیفیت‌بخشی در تولید از مهم‌ترین خواسته‌های ما از مدیران واحدهای تولیدی و تعاونی‌هاست.

شمسی از فعالیت 658 تعاونی تولیدی و توزیعی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری تعداد 658 تعاونی در گرایش‌های تولیدی و توزیعی در سطح شهرستان دشتستان فعالیت می‌کنند و حوزه تعاون فعالیتی بس گسترده در زمینه کارگروه توسعه کشاورزی دارد.

وی اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته در سال جاری تعداد یک‌هزار و 800 نفر از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی راست‌آزمایی شده‌اند.

شمسی بیان کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده همه باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

امام جمعه موقت برازجان نیز در این نشست ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های صورت گرفته در سنوات اخیر به ‌ویژه در حوزه تعاون اظهار داشت: در قرآن کریم 500 بار از تعاون صحبت شده و این موضوع نشان از اهمیت تعاون در دین مبین اسلام را دارد.

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع و خدمت به خلق خدا از بهترین عبادات است و کارکنان ادارات و نهادها باید در این مسیر تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول