اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره شهدا کارمندی و کارگری دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدا کارمندی و کارگری دشتستان با حضور مدیران و کارکنان ادارات و خانواده شهدا در سالن فرهنگ آموزش و پرورش برازجان برگزار شد.

یادواره شهدا کارمندی و کارگری دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرمانده سپاه شهرستان دشتستان شامگاه چهارشنبه در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت،اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر به این دلیل تا همیشه در دل مردم جا دارند که با مردم و حامی قشر ضعیف جامعه بودند و طرح‌های اصلی آنان نیز در راستای تقویت این قشر از جامعه بود.

احمد عالی خصوصیت بارز دیگر شهیدان رجایی و باهنر را تعهد به جمهوری اسلامی و ولایت‌مداری آنها دانست و خاطرنشان، ساخت: این شهیدان بزرگ تمام وجودشان را وقف اسلام و انقلاب کرده و پیروی از ولایت فقیه را عبادت و بندگی خدا می‌دانستند.

وی در ادامه ضمن تحلیلی کوتاه از اوضاع سیاسی خاور میانه تصریح کرد: ملت‌ها با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران دریافته‌اند تنها با خوداتکایی و ایستادن روی پای خود می‌توان به پیشرفت حقیقی دست یابند و برای انجام این کار مهم باید در مقابل کشورهای استکباری ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان نیز با بیان اینکه خداوند متعال در ارتباط با شهدا با فضل خود برخورد می‌کند، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم چون شهید جان، مال و تمام هستی خود را در راه خدا فدا کرده است خود خداوند خون بهای شهید است.

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ضمن اشاره به اینکه امروز باید با آرمان‌های شهدا زندگی کرد زیرا آنها ناظر بر اعمال ما هستند، با استناد از آیات قرآن اظهار داشت: خداوند به کسانی که شهید نشده‌اند بشارت می‌دهد در صورتی که پشت سر شهید و ادامه دهنده راه آنها باشند پاداش آنها کمتر از پاداش شهید نخواهد بود.

در پایان مراسم به کارمندان نمونه بسیجی هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول