اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 5 هزار گفتمان دینی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با پیش‏‌بینی‏‌های صورت گرفته در سال جاری 5 هزار گفتمان دینی در استان زنجان برگزار می‎شود.

برگزاری 5 هزار گفتمان دینی در استان زنجان

حجت‏‌الاسلام علی دشتکی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان در زمینه مسائل فرهنگی در طول خدمت دولت‎های نهم و دهم 10 برابر رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه 32 برنامه و زیرشاخص ویژه در استان زنجان معرفی و اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این برنامه‏‌ها در هیچ استان دیگری وجود ندارد و فقط در استان زنجان اجرا می‎شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراکز و موسسات قرآنی و فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان رشد بسیار خوبی داشته است، اضافه کرد: زیرساخت‏های مناسب فرهنگی نیز در سطح استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‏‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در چهار بخش متنوع برگزار می‎شود، تصریح کرد: این بخش‎ها شامل برنامه‏‌های روزمره‏‌ای و اجباری، برنامه‎های مناسبتی، برنامه‎های کوتاه مدت و میان مدت و برنامه‎های مستمر و بلند مدت می‎شود.

دشتکی تعمیق باورهای دینی و ارزش‎های الهی و ایجاد نگاه فرهنگی دینی را یکی از مهم‌‏ترین برنامه‎های میان مدت و مستمر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دانست و افزود: برنامه‎های متعددی برای این مقوله پیش‎بینی و طراحی شده است.

وی یکی از برنامه‎های پیش‎بینی شده برای تعمیق باورهای دینی و ایجاد نگاه فرهنگی دینی در جامعه را برگزاری گفتمان‏‌های دینی برشمرد و ادامه داد: گفتمان‏‌های دینی در قالب گفتمان‎های عمومی در مساجد، دانش‏‌آموزی در مدارس و دانشجویی در دانشگاه‎های استان زنجان برگزار می‏‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‎ریزی‏‌های صورت گرفته بیش از 5 هزار گفتمان دینی در استان زنجان برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز بیش از 5 هزار گفتمان در استان برگزار شد که استقبال مردم کم‌نظیر بود.

وی به اجرای طرح‏‌های چهره به چهره و برنامه‏‌های مبلغان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح‏ها نیز در قالب برنامه‏‎های میان مدت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و با هدف تعمیق باورهای دینی و ایجاد نگاه فرهنگی دینی در استان اجرا می‏‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول