اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شادگان:

آسفالت‌ریزی معابر شادگان با پایان حفاری‌ها انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شادگان گفت: یکی از دلایل مانع آسفالت‌ریزی معابر این شهرداری، تکمیل نکردن فاضلاب و گازرسانی است.

آسفالت‌ریزی معابر شادگان با پایان حفاری‌ها انجام می‌شود

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: از جمله مشکلاتی که شهرداری شادگان در پروژه‌های خود با آن مواجه بوده عدم هماهنگی  میان ادارات گاز، مخابرات و آب و فاضلاب با شهرداری است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل مانع آسفالت‌ریزی معابر این شهرداری، تکمیل نکردن فاضلاب و گازرسانی است، افزود: عملیات حفاری به‌منظور گازرسانی و نصب خطوط آب و فاضلاب در برخی از مناطق شهری هنوز به پایان نرسیده و به محض پایان این پروژه‌ها، شهرداری نسبت به آسفالت و پیاده‌روسازی کوچه و خیابان‌های مناطق مختلف شهری اقدام می‌کند.

سرپرست شهرداری شادگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود گلایه‌مندی شهروندان از وضعیت حفاری و کنده‌کاری‌ها در کوچه و خیابان‌های شهر، اما شهرداری در بسیاری از مناطق شهری، بهسازی را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: طبیعی است که برای عمران و آبادانی همچنین توسعه ابعاد مختلف شهر، کنده‌کاری و حفاری‌هایی در نقاط مختلف ایجاد ‌شود، در همین راستا از شهروندان می‌خواهیم با حوصله و سعه صدر بیشتری شهرداری را حمایت کنند.

آلبوناصر خاطرنشان کرد: شهرداری شادگان همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات شهری و رفاه زندگی شهروندان قرار داده و در این زمینه تاکنون از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است.

وی همچنین عنوان کرد: در مشکلات به‌وجود آمده در شهر، امروز تنها یک فرد یا یک سازمان مقصر نیست بلکه باید همه مسئولان با همکاری و تعامل یکدیگر در راستای رفع مشکلات منطقه گام بردارند.

سرپرست شهرداری شادگان در پایان گفت: همه تلاش شهرداری شادگان در راستای رفاه حال شهروندان و افزایش سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی در شهرستان است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول