اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر آموزش و پرورش:

131 راهکار برای توسعه آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است

خبرگزاری فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: 131 راهکار برای توسعه همه‌جانبه آموزش و پرورش در سند تحول بنیادی آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است.

131 راهکار برای توسعه آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمید‌رضا حاجی‌بابایی امروز در نخستین کارگاه آموزشی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که با حضور فرهنگیان استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد در تهران نشان از قدرت ایران بود و بار دیگر افتخاری بزرگ برای ملت به‌دست آمد.

حاجی‌بابایی با اشاره به تبلیغات دشمن برای بد جلوه‌ دادن برگزاری اجلاس تهران ادامه داد: اجلاس تهران بی‌نظیر برگزار شد و همه رسانه‌های دنیا آن را انعکاس دادند و توطئه دشمن شکست خورد. 

وی افزود: برگزاری اجلاس، قدرت ایران را برای جهانیان تثبیت کرد و امروزه استکبار جهانی همواره از ایران می‌ترسد و این ترس آمریکا و صهیونیسم نشأت گرفته از قرآن، رهبری و ملت همیشه در صحنه ایران است.

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: در تهیه و تنظیم این سند 600 نفر از صاحبنظران تعلیم و تربیت کشور مشارکت داشته‌اند که در آن 131 راهکار برای توسعه همه‌جانبه آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش بحثی گسترده و بسیار وسیع است، خاطرنشان کرد: امروزه دارای یک سند و نقشه راهی هستیم که در آن همه چیز برای آینده آموزش و پرورش دیده می‌شود و جای هیچ‌گونه کم و کاستی ندارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در این تحول بنیادین کتاب‌های درسی تمامی پایه‌های تحصیلی آموزش و پرورش باید تغییر کند گفت: باید دانش‌آموزی تربیت کنیم که ریشه و اصالت خود را بشناسد و به آن ببالد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: مطالب کتاب‌های درسی در قالب پنج عنصر؛ علم، ایمان، عمل، اخلاق و تفکر و چهار محور؛ ارتباط با خود، ارتباط با خدا، ارتباط با خلقت و ارتباط با خلق نوشته می‌شود تا دانش‌آموز بیاموزد همواره ایرانی و مسلمان است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول