اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 15 روز کار و تلاش

اردوهای جهادی بسیج سازندگی در قروه پایان یافت

خبرگزاری فارس: پس از 15 روز کار و تلاش و سازندگی در مناطق محروم، اردوهای جهادی بسیج سازندگی دانشجویان پیرو خط امام(ره) و رهبری در شهرستان قروه به پایان رسید.

اردوهای جهادی بسیج سازندگی در قروه پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بعد از ظهر امروز در مراسم پایانی این اردوها که در روستای پلوسرکان برگزار شد، اظهار کرد: امسال 270 دانشجوی بسیجی در قالب 16 گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان قروه اعزام شدند.

جعفر کاوه با اشاره به اینکه این گروه‌ها با حضور در مناطق محروم کارهای عمرانی اماکن عمومی نظیر احداث، تعمیر، فضاسازی و رنگ‌آمیزی را انجام می‌دهند، تصریح کرد: امسال برای اولین بار اردوهای جهادی بسیج سازندگی بومی‌سازی شد و توان و ظرفیت دانشجویان بومی شهرستان مورد استفاده قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات اهالی روستاهای هدف خدمات این بسیجیان بازتاب بسیار مثبتی در سطح شهرستان داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه به استقبال مردم در زمینه حضور اردوهای بسیج سازندگی در روستاها اشاره کرد و گفت: تاکنون درخواست‌های بسیاری از سوی مردم برای حضور بسیجیان در روستاهای شهرستان دریافت شده است.

به گفته کاوه، استقبال مردم روستایی برای حضور گروهای جهادی نشانگر اثربخشی فعالیت‌های انجام گرفته و توجه مردم به توانمندی اردوهای جهادی است.

کاوه اعتبار اجرایی این طرح‌ها را در مجموع 300 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه بخشی از این اعتبارات اختصاص نیافت اما کارهای انجام گرفته از سوی بیسجیان بسیار چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول