اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

مشکل آبیاری اراضی کشاورزی شادگان حل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: از طریق شبکه‌گذاری، ترمیم خطوط و تقویت تلمبه‌خانه‌ها، آبرسانی به اراضی کشاورزان منطقه را تقویت کرده و عمده مشکلات آنها را برطرف کرده‌ایم.

مشکل آبیاری اراضی کشاورزی شادگان حل شد

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: در زمینه آب شرب در شهرستان شادگان با سه مدیریت در آب مصرفی شهروندان، آبیاری نخیلات و کشاورزی روبه‌رو هستیم.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات پیش‌روی کشاورزان و شهروندان مناطق مختلف، اقدامات مطلوب و مؤثری با رایزنی سازمان آبفا و آب و برق استان خوزستان همچنین اداره آبفای شهری صورت گرفته است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این زمینه مباحث مرتبط با آب شهرستان در هر سه مقوله مذکور پیگیری و وضعیت آب شرب و مصرفی مناطق مختلف بهتر شد.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در خصوص تقویت آبرسانی به اراضی کشاورزان نیز عنوان کرد: از طریق شبکه‌گذاری، ترمیم خطوط و تقویت تلمبه‌خانه‌ها، آب‌رسانی به اراضی کشاورزان را تقویت کرده و عمده مشکلات آنها را رفع کرده‌ایم.

فیوضی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در دو سال گذشته مشکلات آبیاری اراضی کشاورزان رفع و آنها با آسودگی خاطر بیشتری به توسعه بخش کشاورزی و امرار معاش می‌پردازند.

وی اشاره کرد: البته در این زمینه همچنان مشکلاتی در منطقه وجود دارد که تمام تلاش و همت خود را در راستای حذف آنها به‌کار بسته و از مسئولان بخش‌های مرتبط نیز چنین انتظاری داریم.

فرماندار شادگان تصریح کرد: شهرستان شادگان با وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه در بخش کشاورزی همچنان نیازمند تعامل و حمایت مضاعف مسئولان برای هموار کردن ابعاد توسعه‌ است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول