اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان:

فرصت‌های شغلی از اقتصاد مقاومتی تابعیت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ادره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی تابعیت از اقتصاد مقاومتی دارد.

فرصت‌های شغلی از اقتصاد مقاومتی تابعیت می‌کند

سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پایه و اساس اقتصاد مقاومتی بر تعاون و همبستگی اقشار مختلف مردم استوار است بنابراین بهترین و کامل‌ترین راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی سرمایه‌گذاری در بخش تعاون است.

وی افزود: وظایف اداره تعاون در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی تابعیت از اقتصاد مقاومتی دارد و تحقق این امر مهم منوط به همکاری و همیاری دستگاه‌های خدمت‌رسانی است که متولی ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد جویای کار در قالب تشکل‌های تعاونی، افراد سرمایه‌گذار، سایر ارگان‌های ذیربط و بانک‌ها است.

سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبادان ادامه داد: با توجه به اهمیت اقتصاد بر مبنای تعاونی و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها و همچنین نامگذاری سال 2012 به‌عنوان سال بین‌المللی تعاون از سوی سازمان ملل متحد اقداماتی از سوی این اداره صورت گرفته است.

وی با اشاره به تغییر نگرش به اقتصاد گفت: ما درصدد هستیم با تقویت و رشد تعاونی‌ها در شهرستان آبادان و تغییر نوع اقتصاد به شیوه اقتصاد تعاونی در اعتلای جامعه، رشد و توسعه اقتصاد کشور و عملی کردن فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به‌عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام برداریم.

حسینی افزود: بازدید از تعاونی‌های فعال و حل مشکلات تعاونی‌‌های غیرفعال، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تعاونی‌ها، تقدیر از تعاونی‌‌های نمونه شهرستان‌، بازدید جوانان جویای کار از تعاونی‌های موفق و الگو برداری در زمینه اشتغال و ترویج فرهنگ تعاون از اقدامات این اداره در گرامی داشت، هفته تعاون است.

وی در خصوص دیگر اقدامات این ارگان در سال جاری گفت: ساماندهی و هدایت متقاضیان در اجرای طرح‌های اقتصادی، آموزش اعضا شرکت‌های تعاونی در زمینه‌های مختلف حسابداری، نحوه برگزاری مجامع فو‌ق‌العاده عادی و عمومی، برگزاری جلسات مکرر با مدیران و اعضای شرکت‌های تعاونی مسکن مهر به منظور حل مسائل و رفع مشکلات موجود از دیگر اقدامات اداره تعاون است.

 

* تحویل 186 واحد پروژه مسکن مهر

حسینی افزود: تحویل 186 واحد از پروژه مسکن مهر به اعضای تعاونی‌ها در سال جاری و 292 واحد آماده تحویل، تشکیل 18 شرکت تعاونی در زمینه‌های دانش بنیان،کشاورزی تولیدی، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار پالایشگاه نفت و دانشگاه صنعت نفت آبادان به شرکت‌های تعاونی با تعداد 338 نفر عضو و اشتغالزایی 338 نفر و سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیون ریال از کارهای اجرایی اداره تعاون آبادان است.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان گفت: این اداره همچنان آمادگی خود را به‌منظور راهنمایی و پاسخگویی به افراد بیکار، جویای کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول