اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار کرمان:

مشکلات موجود بیمه کارگران برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمان گفت: با کانون عالی کشور مذاکراتی انجام گرفته است تا بتوانیم مشکلات موجود بیمه کارگران را برطرف کنیم.

مشکلات موجود بیمه کارگران برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسین شجاعی عصر امروز در آیین افتتاح رسمی کانون بازنشستگان شهرستان جیرفت اظهار داشت: بازنشستگان تمام عمر خود را در راه کار و تلاش و خدمت به مردم صرف کرده‌اند بنابراین باید مورد حمایت و پشتیبانی قاطع مسئولان مربوطه قرار گیرند.

وی افزود: به دلیل مشکلات و نارسایی‌های موجود در مشاغل کارگران کانون بازنشستگان استان کرمان با بیمه دی قرارداد منعقد کرده است.

شجاعی با اشاره به اینکه بازنشستگان برای بیمه شدن باید ماهانه تنها 6 هزار و 700 تومان بپردازند، تصریح کرد: 5 هزار و 500 تومان از این هزینه به درمان و یک‌هزار و 200 تومان آن به بیمه عمر اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه بیمه دی تعهدات خوبی را متقبل شده است، ابراز داشت: بیمه دی در بحث درمان برای عمل جراحی تا سقف 6 میلیون تومان و برای فوت ناشی از حوادث نیز تا سقف 4 میلیون تومان تعهد کرده است.

شجاعی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا در صورت تغییر قرارداد کارگران در بحث دندانپزشکی و نوار قلب نیز زیر پوشش بیمه قرار گیرند.

دبیر کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کرمان گفت: با کانون عالی کشور مذاکراتی انجام گرفته است تا بتوانیم مشکلات موجود بیمه کارگران را برطرف کنیم.

شجاعی با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان در سال جاری 18 درصد افزایش داشته است، بیان کرد: نسبت به سال‌های گذشته حقوق کارگران افزایش خوبی داشته است.

وی اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم، گام‌‌‌های مثبتی در این مسیر برداریم تا خدمات مطلوب و مناسبی به قشر کارگر ارائه شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول